اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 700 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شاهین‌شهری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان توزیع‌ شده است.

توزیع 700 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شاهین‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، مسعود جهانگیری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در شاهین‌شهر اظهار کرد: ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان توزیع‌ شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: هر یک از بسته‌ها، شامل ۱۲ قلم کالای آموزشی مورد نیاز دانش‌آموزان است و با هزینه ۸۴ میلیارد ریالی خیران بسیجی خریداری‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس نیز پنجمین مرحله توزیع بسته‌های غذایی شامل یک هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهری و روستایی انجام می‌شود.

جهانگیری اعلام کرد: احداث هفت واحد مسکونی اهالی روستای چم گردله شهرستان پل‌دختر استان لرستان که در جریان سیل ویرانگر پارسال تخریب‌شده بود با مشارکت مالی خیران و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه به پایان رسید و در هفته دفاع مقدس تحویل خانواده‌های روستایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد: سخنران ویژه همایش دانش‌آموز شهید زینب کمایی و رونمایی از تندیس این شهید حجاب و عفاف، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سوم شهریور در مصلای شاهین‌شهر خواهد بود.

وی از برپایی ۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح دو پایگاه بسیج در روستاهای ازان و مورچه‌خورت، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای مسلح، اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع ایثار و شهادت، روایت‌گری عملیات دفاع مقدس در مدارس، تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و غبارروبی گلزار شهیدان در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

جهانگیری اضافه کرد: پخش کلیپ‌های سخنرانی در مدارس با موضوع گرامیداشت دوران دفاع مقدس، برپایی نشست‌های روشنگری، گشت‌های محله محور طرح رضوان، کوهنوردی و پیاده‌روی عمومی بسیجیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نشست‌های بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس در شاهین‌شهر و میمه است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ر۱۰/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول