اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بانوی مدیر آذربایجان‌شرقی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد

فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی تنها بانوی مدیر استان بود که رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد.

بانوی مدیر آذربایجان‌شرقی رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داد

فرگل صحاف، بانوی مدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امسال در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی موفق شدیم در شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کنیم.

وی افزود: این موفقیت نتیجه سعی و تلاش کلیه همه همکاران بهزیستی است که دست در دست هم دادند تا در مشکلات و مسائل مددجویان را به حداقل برسانند.

صحاف با بیان اینکه هدف غایی و نهایی ما این است که تمام مددجویان به بازتوانی برسند، افزود: کسب رتبه مسوولیت ما را سنگین‌تر و ما را وادار می‌کند بیش از پیش تلاش کنیم و در راستای بهبود معیشت مددجویان گام‌های استوارتری برداریم.

لازم به توضیح است، بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان با حضور دکتر ستاری معاون رئیس جمهور،  استاندار آذربایجان‌شرقی و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد.

در این مراسم اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از بین دستگاه‌های دولتی که مورد ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار گرفته‌اند موفق به کسب رتبه برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، در گروه " سلامت و رفاه اجتماعی"، حائز بالاترین امتیاز و به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

شایان ذکر است که به منظور ارج‌گذاری و تکریم صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدردانی از تلاشگران و دستگاه‌های برتر در عرصه خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق قدردانی و تشویق آنها،  به استناد آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد، بخشنامه جشنواره شهید رجایی سالانه ابلاغ و جشنواره شهید رجایی در سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار می‌شود.

گفتنی است، اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی در بیست و سومین جشنواره استانی شهید رجایی در بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی به‌عنوان برگزیده از بین دستگاه‌های استانی معرفی و لوح سپاس جشنواره را کسب کرد.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول