اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معماری و شهرسازی قم باید متأثر از حرم مطهر باشد

استاندار قم با بیان اینکه حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) نگین شهر قم است، گفت: دغدغه اصلی ما محوریت حرم مطهر در تمام امور مربوط به شهر قم است و مباحث معماری و شهرسازی نیز باید متأثر از این حرم دنبال شود.

معماری و شهرسازی قم باید متأثر از حرم مطهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست سه شنبه شب در نشست هیأت مدیره سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، که با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و سقائیان نژاد شهردار در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، حرم مطهر بانوی کرامت را نگین شهر قم دانست که باید تمام مباحث معماری، شهرسازی و سایر امور قم متأثر این حرم مطهر باشد.

وی با بیان اینکه تمام منابع استان قم صرف همین استان با اولویت حرم مطهر حضرت معصومه(س)می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به شیوه مطلوب در این استان بهره‌مند شویم.

استاندار قم با بیان اینکه جلسات باید دارای خروجی مشخص باشد، گفت: دغدغه اصلی ما محوریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر قم است و ما نباید اجازه دهیم که وقفه‌ای در کار ایجاد شود و اگر کوتاهی صورت گرفته است باید هرچه سریع‌تر جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: ما عشق به اهل‌بیت(ع) را بالاتر از تمام غیرت‌ها می‌دانیم و این اعتقاد ما است که هر چه در توان داریم برای اهل‌بیت(ع) انجام دهیم.

انتهای پیام/78023*30/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول