اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازگشایی کامل جاده نیاکو‌ به آستانه‌اشرفیه تا ساعاتی دیگر/برخورد کامیون با پل موجب سقوط شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آستانه‌اشرفیه با اشاره به سقوط پل عابر پیاده در بخش نیاکو گفت: اولین لحظه سقوط این پل عابر پیاده تمامی اکیپ‌های راهداری در این محل حادثه حضورداشته و مسیر در حال باز شدن است.

بازگشایی کامل جاده نیاکو‌ به آستانه‌اشرفیه تا ساعاتی دیگر/برخورد کامیون با پل موجب سقوط شد

حمیدرضا جعفرپور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به سقوط پل عابر پیاده در بخش نیاکو این شهرستان اظهار کرد: دو ساعت پیش پل عابر پیاده نیاکو براثر برخورد ماشین سنگین تریلی سقوط کرده و براثر این سقوط ترافیکی در این مسیر ایجادشده و این مسئله در حال رفع شدن است.

وی با بیان اینکه تردد در یک لاین از جاده نیاکو به آستانه‌اشرفیه در حال انجام است، گفت: این پل عابر پیاده یکی از بزرگ‌ترین پل‌های عابر پیاده در این شهرستان بوده و طبیعتاً بعد از سقوط یک ترافیک سنگین ایجاد می‌شود ولی با کمک تیم‌های راهداری و راهنمایی رانندگی تردد در یک لاین از این مسیر به‌کندی در حال جریان است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آستانه‌اشرفیه، از حضور کامل اکیپ‌های امدادی و راهداری برای بازگشایی مسیر آستانه به نیاکو خبر داد و افزود: از اولین لحظه سقوط این پل عابر پیاده تمامی اکیپ‌های راهداری در این محل حادثه حضورداشته و مسیر در حال باز شدن است ولی برای جابجایی پل باید از جرثقیل‌های بزرگ استفاده شود که خوشبختانه این مهم در حال انجام شدن است.

 

 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول