اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افق روشن رشته‌های ورزشی در استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با فراهم بودن زیرساخت‌های لازم، قطعاً آینده خوبی را در رشته‌های مختلف ورزشی انفرادی ازجمله تکواندو در استان سمنان شاهد خواهیم بود.

افق روشن رشته‌های ورزشی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور عصر امروز در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو به میزبانی دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ضمن قدردانی از تلاش مؤثر وی در ارتقای رتبه‌بندی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی در میان کشورهای دنیا گفت: کسب عنوان فدراسیون برتر جهان که نشان از مدیریت خوب شما در رأس فدراسیون و تلاش و همراهی جامعه تکواندو کشور دارد، را تبریک می‌گویم.

وی گفت: ورزش تکواندو با دارا بودن جایگاه در سطح ملی و بین‌المللی و نیز مدال‌آوری ورزشکاران کشورمان در سطح جهان و المپیک، توانسته است تا جوانان و نوجوانان زیادی را برای پیوستن به این رشته جذب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به فعالیت ورزشکاران این رشته ورزشی در استان گفت: استان سمنان در رشته‌های انفرادی توفیقات بیشتری نسبت به رشته‌های گروهی داشته و با فراهم بودن زیرساخت‌های لازم قطعاً آینده خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی انفرادی ازجمله تکواندو شاهد خواهیم بود.

خجسته‌پور اضافه کرد: با توجه به نزدیکی به پایتخت، تنوع اقلیمی، وسعت و تنوع آب و هوایی استان سمنان، آمادگی برگزاری اردوها و مسابقات ملی را داشته و می‌توانیم میزبان خوبی برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی باشیم.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش قهرمانی نیازمند مدیریت مطلوب و برنامه‌ریزی، توجه به زیرساخت‌ها، ایجاد فضای مناسب ورزشی و توجه به پرورش استعدادها در رشته‌های مختلف دارد که امید است، در آینده شاهد ارتقای بیشتر جایگاه ورزش استان در کشور باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در خصوص واگذاری سالن‌ها و اماکن ورزشی به هیأت‌ها، چنانچه منع قانونی وجود نداشته باشد، این امر در استان سمنان با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول