اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری 15 سوداگر مرگ در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از دستگیری 15 سوداگر مرگ در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های زنجان و خدابنده خبر داد.

دستگیری 15 سوداگر مرگ در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر

سعید بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مطالبات به حق شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی‌امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر زنجان با هماهنگی مقام قضایی و با رعایت ساز و کارهای بهداشتی اجرا شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر زنجان شدند.

 وی تصریح کرد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا، پنج سوداگر مرگ و معتادان متجاهر دستگیر و دو کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر آماده توزیع و تعدادی آلات و ادوات مصرف از متهمان کشف شد.

بابایی از اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و دستگیری 10 سوداگر مرگ در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: در این راستا بیش از دو کیلو مواد مخدر کشف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ادامه داد: در طول اجرای این طرح که با هماهنگی و همکاری دادستانی شهرستان انجام گرفت، تعداد 10 سوداگر مرگ و فروشنده مواد مخدر دستگیر و دو کیلو و 681 گرم انواع مواد مخدر کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، گفت: بی‌شک احساس مسؤولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

بابایی ادامه داد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان داده نخواهد شد.

بابایی با تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و گزارش به موارد مشکوک نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول