اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری سارق کابل‌های برق گنبدکاووس/ کشف 3 تن چوب قاچاق در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس از کشف بیش از سه تن چوب قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی فجر این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق کابل‌های برق گنبدکاووس/ کشف 3 تن چوب قاچاق در گنبدکاووس

محمود علیفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای تامین امنیت و نظم عمومی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، افزود: برای آنکه بتوانیم به رسالت‌های خود در حوزه‌های مختلف جامه عمل بپوشانیم در برابر هر گونه اختلال در نظم عمومی و بزهکاری سکوت نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در در روزهای گذشته چندین فقره سرقت کابل‌های برق در سطح شهرستان به پلیس گزارش شد، اظهار کرد: پیگیری این اتفاق که متاسفانه مشکلات بسیاری را نیز برای شهروندان عزیز ایجاد کرده بود در دستور کار ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از سلسله تحقیقات و با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی و پایش‌های میدانی موفق به شناسایی عوامل سرقت کابل‌های برق شدند، خاطرنشان کرد: ماموران پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه سارق سابقه‌دار این پرونده را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

علیفر از اعتراف سارق به 13 فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: متهم پس از انجام مراحل قانونی و اخذ اظهارات به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه انتظامی فجر شهرستان گنبدکاووس در حین گشت‌زنی خود در سطح حوزه جغرافیایی عملیاتی خود به دو دستگاه خودرو مشکوک شده و آنها را متوقف می‌کنند، ادامه داد: در بازرسی از خودروهای مورد نظر، 3 تن چوب قاچاق کشف شد که چوب‌های قاچاق کشف شده تحویل مراجع ذی‌صلاح و 2 متهم نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 50 میلیون ریال اعلام شده است، تاکید کرد: از شهروندان عزیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و یا موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا و ارز و ... را می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول