اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بیمارستان آیت‌الله خویی شهر خوی فردا توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افتتاح بیمارستان آیت الله خویی به دستور رییس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس خبر داد.

بیمارستان آیت‌الله خویی شهر خوی فردا توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود

جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیمارستان خیّرساز آیت الله خویی ۲۷ شهریور ماه امسال به صورت وبینار و به دستور رییس جمهور افتتتاح می شود.

وی تصریح کرد: اساسنامه این بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی در زمینی به وسعت ۳۷ هکتار، اردیبهشت ماه سال ۷۱ به ثبت رسیده و موافقت ساخت این بیمارستان د اردیبهشت ماه سال ۷۲ توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی افزود: ساخت این بیمارستان از سال ۷۵ به همت مردم خیّر خوی آغاز شد و در این مدت پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت اما  در سال ۹۱ و پس از کاهش تعداد تخت های آن به ۲۲۰ تخت، برای تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی استان و از طریق دانشگاه به پیمانکار واگذار شده اما به دلیل کمبود منابع مالی روند احداث آن همچنان کند بود تا اینکه دولت سال گذشته با تزریق اعتبارات ویژه ای مصمم به اتمام این پروژه کرد.

خاطرنشان می شود، شهرستان خوی با توجه به موقعیتی که در منطقه داراست سالانه میزبان هزاران بیمار از شهرهای مجاور مانند قره ضیاالدین، چالدران، ماکو و دیگر شهرهای شمال آذربایجان غربی است اما این شهرستان تنها دارای دو بیمارستان است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول