اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حاج قاسم «معبرگشای» اربعین/ «هرمزگان» معین بازسازی حرم حضرت زینب(س) می‌شود

نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان در عراق از عقد تقاهم‌نامه بازسازی حرم حضرت زینب(س) توسط این استان در هفته آتی خبر داد.

حاج قاسم «معبرگشای» اربعین/ «هرمزگان» معین بازسازی حرم حضرت زینب(س) می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، وحید جابری صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد مردمی اربعین این شهرستان اظهار داشت: اعزام زائران و مواکب به عراق فعلا مقدور نیست.

وی افزود: هرمزگان به عنوان استان معین بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه مشخص شده و تفاهم نامه آن نیز طی هفته آتی به امضاء خواهد رسید.

نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان در عراق تصریح کرد: امیدواریم این خبر بتواند تا حدودی مرهمی بر اندوه دل‌های جاماندگان اربعین حسینی در این استان شود.

جابری افزود: مسقف کردن حرم مطهر و گنبد شریف حضرت زینب (س) از جمله پروژه‌هایی است که هرمزگان عهده‌دار آن خواهد شد و با مشارک مردمی امر بازسازی انجام می‌شود.

وی با اشاره به دیدار سال گذشته مواکب عراقی با رهبر معظم انقلاب، گفت: در آن نشست یکی از حاضران بیان کرد که دیگر مسیر کربلا و اربعین حسینی برای همیشه باز شده اما فرد دیگری اظهار داشت این مسیر تا زمان حضور حاج قاسم باز خواهد بود.

 نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات هرمزگان در عراق بیان کرد: امروز که از وجود سردار دلها و حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی محروم مانده‌ایم می‌توان معنای آن جملات را عمیقا درک کرد.

جابری خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را حقیقتا می‌توان معبرگشای مسیر عشق و اربعین حسینی دانست.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول