اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح‌های توسعه‌ای باید موجب توسعه پایدار شهری شود

استاندار زنجان با بیان اینکه باید طرح توسعه، کیفی باشد و موجب توسعه پایدار شهر را برای آیندگان به همراه داشته باشد، گفت: به ظرفیت‌های خوب شهر زنجان در این طرح باید با دید کلان نگریست، زیرا با نگاه راهبردی می‌توان برای آیندگان، شهری بدون مشکل به میراث گذاشت.

طرح‌های توسعه‌ای باید موجب توسعه پایدار شهری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که به ارائه طرح توسعه جامع شهری توسط مشاور آن اختصاص داشت، اظهار کرد: کلیات طرح مورد تایید است و جزئیات آن با چکش‌کاری دقیق و در نظر گرفتن دغدغه مدیران شهری برنامه‌ریزی می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید طرح توسعه، کیفی باشد و موجب توسعه پایدار شهر را برای آیندگان به همراه داشته باشد، افزود: به ظرفیت‌های خوب شهر زنجان در این طرح باید با دید کلان نگریست، زیرا با نگاه راهبردی می‌توان برای آیندگان، شهری بدون مشکل به میراث گذاشت.

مقام عالی استان زنجان تاکید کرد: در اجرای طرح توسعه جامع شهری دید ما کلی است و دلایل و انتفاعات شخصی را ملاک قرار نمی‌دهیم و اگر نیاز باشد در جلسات آینده نیز نظرات کارشناسی مطرح شود تا به یک طرح بی‌نقص، دقیق و فنی برسیم.

شایان ذکر است، مطالعه طرح توسعه جامع شهر زنجان از سال 1392 با انتخاب مشاور آغاز شده است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول