اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فرانسوی‌ها با اهانت به پیامبر اسلام لکه ننگ دیگری به کارنامه استعماری خود افزودند

نماینده رئیس دانشگاه آزاد در هیئت نظارت بر تشکل‌ها گفت: توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) اقدام شنیع، وقیح، بی‌ادبانه و بی‌اخلاقی محضی بود که ریشه در فرهنگ و تاریخ این کشور مدرن اما استعمارگر دارد.

فرانسوی‌ها با اهانت به پیامبر اسلام لکه ننگ دیگری به کارنامه استعماری خود افزودند

امید طاهرنژاد مدرس دانشگاه و نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان سمای استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام گفت: علی‌رغم پنهان شدن فرانسوی‌ها در پشت کت‌وشلوار اتوکشیده خود و بازنمایی انحصاری نقاط مثبت آن‌ها توسط امپراتوری رسانه‌ای اروپا و غرب، اینان در حافظه تاریخی سایر ملت‌های جهان یک کشور استعمارگر هستند. جالب است بدانید فرانسه در ذهن گردشگران خارجی نیز اولین کشور بی‌اخلاق جهان است.

وی بیان اینکه فرانسه از جمله کشورهایظلم و ستم به جهان است؛ ادامه داد: با این سابقه ستمگری، اخلاق استعمارگری فرانسه در گوشت و پوست سیاست‌مداران آن وجود دارد و بر اساس داده‌های تاریخی، استعمار فرانسه در غرب آسیا از آمریکا هم باسابقه‌تر است.

طاهرنژاد گفت: جالبی ماجرا آنجاست، کشوری که سال‌های طولانی حاصل دست رنج سایر ملل را به نفع خودش به یغما برده و نظامیان آن در خلق‌وخویی داعش مآبانه، انواع عکس‌های یادگاری با سرهای مبارزان و استقلال خواهان کشورهای تحت مستعمره دارند، یکی از چند کشور انگشت‌شمار دارای حق «وتو» در سازمان ملل است. حق «وتویی» که از اساس بر بنای ظلم و ستم بر سایر کشورها بنا نهاده شده است.
نماینده رییس دانشگاه آزاد در هیئت نظارت بر تشکل‌ها، خاطرنشان کرد: فرانسوی‌های استعمارگر، رتبه نخست گستاخی و بی‌ادبی، خصوصاً نسبت به گردشگران خارجی که میهمانان آن‌ها هستند و به چرخ اقتصاد آن کشور رونق می‌بخشند را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: حکایت کمک فرانسوی‌ها به داعش، صادرات فرآورده‌های خونی آلوده به ایران و بازی در زمین آمریکا در قضیه برجام و عدم پایبندی به تعهدات خود نیز از ناگفته‌هایی است که نمی‌توان به آن بی‌توجه بود.

این مدرس دانشگاه اظهار داشت: از چنین کشوری با چنین پیشینه‌ای، توهین به پیامبران الهی دور از انتظار نیست. با این سابقه تاریخی است که یک نشریه فرانسوی بر این بی‌اخلاقی خود تأکید می‌کند و کار ناپسند چند سال پیشش را تکرار!
وی گفت: ساحت مبارک و مقدس انبیای الهی خصوصاً خاتم انبیا و سرور اولیا و پیامبر اعظم(ص) از این جسارت‌ها مبری و منزه است اما فرانسوی‌ها با این کار لکه ننگ دیگری بر پیکره استعماری خود افزودند.

طاهرنژاد در ادامه افزود: یکی از راه‌های مقابله با چنین گستاخی‌هایی، قدرت گرفتن مسلمانان در جهان با عنصر «اتحاد» و «همدلی» است که دست خدا هم با جماعت است.

وی در پایان گفت: فراموش نکنیم تا زمانی که همه مسلمانان حول ریسمان الهی، گرد نیایند و پیروی از ثقلین را سرمشق خود قرار ندهند، ظلم و ستم و جنایت در جهان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول