اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

احتمال وزش بادهای نسبتاً شدید در جنوب و جنوب غربی استان تهران

مدیرکل هواشناسی تهران از آسمان صاف تا کمی ابری در سطح استان خبرداد و گفت: بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی روزهای آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احتمال وزش بادهای نسبتاً شدید در جنوب و جنوب غربی استان تهران

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی اظهار کرد: از چهارشنبه تا پنج شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان مورد انتظار است که البته میزان وزش باد برای مناطق جنوب و جنوب غربی استان بیشتر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: همچنین برای روزهای جمعه و  شنبه اثبات وضعیت جوی گاهی با وزش باد را پیش‌بینی می‌کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در همین رابطه بیان کرد: وضعیت جوی استان تهران برای امروز، صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در ساعات بعداز ظهر در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی احتمال رگبار پراکنده نیز وجود دارد.

جلالی درباره وضعیت دمای استان تهران خاطرنشان کرد: دمای شهرتهران ۲۶ درجه و آسمان نیز صاف است همچنین میزان رطوبت ۲۷ درصد و سرعت وزش باد شمالی نیز ۱۸ کیلیومتر برساعت است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول