اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

عباسعلی: تاریخ دقیق سفر به آلمان مشخص نیست / عمل متفاوتی انجام خواهم داد

المپیکی بانوان کارته کشورمان گفت: امکانات این عمل جراحی در خاورمیانه و ایران وجود نداشت از همین رو باید زیر نظر پزشک متخصص این عمل جراحی متفاوت را انجام بدهم.

عباسعلی: تاریخ دقیق سفر به آلمان مشخص نیست  / عمل متفاوتی انجام خواهم داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیده عباسعلی در خصوص عمل جراحی مجدد که در آلمان انجام خواهد داد، اظهار داشت: شش ماه از عمل جراحی ام گذشته است. هفته آینده دوباره راهی آلمان خواهم شد تا زیر نظر پزشکم این عمل جراحی را انجام دهم. داخل پایم پلاتین نیست و مصدومیتم شکستگی نبود. این وسیله که در پایم کار گذاشته‌اند رباط مرا به هم جوش داده است. امکانات این عمل جراحی در خاورمیانه و ایران وجود نداشت از همین رو باید زیر نظر پزشک متخصص این عمل  جراحی متفاوت را انجام دهم. به گفته پزشکم این عمل در حدود 20 الی 25 دقیقه طول می‌کشد و سطحی است.

وی ادامه داد: فقط بخیه روی پایم می‌خورد و دوره نقاهت طولانی ندارد و بعد از یک استراحت کوتاه می‌توانم با مشاوره پزشک و کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان آغاز کنم. باید به محض اینکه از آلمان بازگشتم با سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان برنامه‌ریزی داشته باشم و تمرینات را از سر می‌گیرم. 

عباسعلی درباره تاریخ دقیق سفر به آلمان برای درمان نهایی پای آسیب دیده‌اش، عنوان کرد: به خاطر این روزهایی کرونایی گرفتن ویزا برای سفر به آلمان کمی با مشکل مواجه شد و هنوز تاریخ دقیقی برای سفرم مشخص نشده است. کمیته ملی المپیک تلاش دارد تا هر چه زودتر این مشکل را حل کند چون سفر برای کار پزشکی است زیاد سخت نگرفته‌اند و اذیت نمی شوم.

اولین المپیکی بانوان کشورمان در مورد اینکه تمام هزینه‌ها را  کمیته ملی المپیک تقبل کرد گفت: تمام هزینه‌ها از قبیل عمل جراحی، اسکان در آلمان و پول بلیت هواپیما و دیگر اتفاقات را کمیته ملی المپیک پرداخت کرد و فدارسیون هم نیز برای این عمل جراحی به من کمک کرد.

عباسعلی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص اینکه هیچ مسابقه‌ای در سال 1399 برگزار نخواهد شد، خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه در تمام دنیا همه درگیر کرونا هستند هیچ مسابقه‌ای پیش‌بینی نشده است و بعید می‌دانم به خاطر این موضوع مسابقه‌ای برگزار شود. با پیش‌بینی فدراسیون جهانی قرار است تا یک ماه آینده در روسیه یک مسابقه برگزار شود ولی امکان دارد این مسابقه نیز در لحظات آخر کنسل شود. ولی من چون توانسته‌ایم سهمیه قطعی حضور در المپیک را به دست بیاورم نیازی به شرکت در رقابتی ندارم و به احتمال زیاد در فروردین یا اردیبهشت سال آینده در رقابت‌ها حاضر خواهم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول