اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| دستپاچگی «فاکس نیوز» بعد از روبرو شدن ترامپ با سوالات سخت

بعد از آن که رای‌دهندگان آمریکایی در جلسه‌ای «دونالد ترامپ» را به دلیل عملکردش در مقابله با کرونا تحت فشار قرار دادند، شبکه مورد علاقه‌ رئیس‌جمهور آمریکا این جلسه به میزبانی «ای‌بی‌سی نیوز» را «دامی» برای وی توصیف کرد.

فیلم| دستپاچگی «فاکس نیوز» بعد از روبرو شدن ترامپ با سوالات سخت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در جلسه‌ای که در سالن اجتماعات فیلادلفیا به مدیریت شبکه آمریکایی «ای‌بی‌سی نیوز» برگزار شد، با سوالاتی از سوی رای‌دهندگان مواجه شد که وی را به چالش کشید. ترامپ به دلیل موافقت برای شرکت در این جلسه که به ضرر وی تمام شد مورد تمسخر قرار گرفت.

کسانی که در سال ۲۰۱۶ به ترامپ رای داده بودند، در این جلسه او را مورد انتقاد شدید بخصوص در ارتباط با عملکردش در مقابله با کرونا قرار دادند. در این جلسه، مجری برنامه هم مانع تقلای ترامپ برای توجیه اقداماتش شد.

در ادامه، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که درباره عملکرد خود در مقابله با ویروس کرونا که تاکنون جان ۱۹۵ هزار آمریکایی را گرفته، متاسف نیست.

بعد از آن که همه چیز به ضرر ترامپ پیش رفت، «لورا اینگراهام» مجری «فاکس نیوز» شبکه مورد علاقه ترامپ، به شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» حمله کرد و این جلسه را «دامی» برای رئیس‌جمهور آمریکا خواند.

 

 

ترامپ در حالی به توجیهات و دفاع از عملکرد خود ادامه می‌دهد که آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس را در جهان دارد. طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته دستکم یک‌هزار و ۲۷۶ نفر دیگر در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به ۱۹۵ هزار و ۷۶۵ نفر افزایش یابد.

از طرف دیگر، طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته، دستکم ۵۱ هزار و ۵۲ نفر دیگر به جمع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» افزوده شدند تا مجموع مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۶ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۵۵ نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول