اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شورای اقتصاد هیچ‌وقت قیمت واقعی محصولات کشاورزی را اعلام نمی‌کند

نماینده ارومیه در مجلس گفت: شورای اقتصاد هیچ‌وقت قیمت واقعی محصولات کشاورزی را اعلام نمی‌کنند چون از کشاورزان و نمایندگان مجلس غافل است.

شورای اقتصاد هیچ‌وقت قیمت واقعی محصولات کشاورزی را اعلام نمی‌کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه) در موافقت با گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح دو فوریتی اصلاح تبصره یک و دو ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، اظهار داشت: طرح دو فوریتی تضمین خرید محصولات کشاورزی امیدوارکننده است و تکرار مکررات نیست.

وی ضمن اعلام این نکته که ما در خرید تضمینی محصولات کشاورزی در بخش اجرا و دستورات جهادی مشکل داریم، افزود: نیازمند اراده جدی برای اجرای قوانین خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستیم.

ذاکر از ترکیب جدیدی که کمیسیون کشاورزی مجلس در طرح دو فوریتی خود برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی پیشنهاد کرده استقبال و تاکید کرد: ما همیشه کشاورزان را فراموش کرده ایم. حتی یک بار هم نشده که از کشاورزان استعلام بگیریم و بگوییم که واقعاً قیمت تمام شده محصولات شما چند بوده است؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس وی افزود: با ترکیب جدید ما می توانیم مستقیم از وزیر درباره محصولات کشاورزی سوال بپرسیم چرا که او را مستقیماً در امر خرید و تعیین قیمت دخالت داده ایم.

وی از گره زدن صادرات کشاورزی به ارز تعهدی انتقاد کرد و گفت: می‌توان مصوب کرد که به جای ارز تعهدی کود سم یا محصولاتی که در کشور نیست به ازای صادرات به کشور وارد شود.

ذاکر از شورای اقتصاد انتقاد و تاکید کرد: شورای اقتصاد هیچ‌وقت قیمت واقعی محصولات کشاورزی را اعلام نمی‌کنند چون از کشاورزان و نمایندگان غافل است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره ترکیب جدید شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی پیشنهاد شده توسط کمیسیون کشاورزی گفت: چرا باید نمایندگان حاضر در این شورا عضو ناظر نیز داشته باشد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول