اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صدیقی: برای توسعه همگانی ووشو، مسابقات آنلاین را برگزار می‌کنیم

رییس فدراسیون ووشو گفت: برای اجرا شدن برنامه‌ها و اهداف ووشو کشورمان برای توسعه همگانی، حاضر هستیم در بخش مسابقات آنلاین نیز هزینه کنیم.

صدیقی: برای توسعه همگانی ووشو، مسابقات آنلاین را برگزار می‌کنیم

امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مورد برگزاری مسابقات آنلاین ووشو، اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشورمان و حتی تمام جهان با آن روبرو هستیم. از این رو باشگاههای ورزشی تعطیل هستند و فعالیت‌های مسابقه‌ای با محدودیت‌ و قابل اجرا نیست. در این شرایط فدراسیون ووشو در نظر داشت تا برای توسعه ورزش همگانی، حفظ پویایی، تست آمادگی ورزشکاران، دادن انگیزه و حس رقابت رقابتهای آنلاین را برگزار کند. برهمین اساس، کارگروه ویژه از خبرگان و اساتید ووشو و اعضای فدراسیون تشکیل و بعد از چندین جلسه، تصمیم بر این گرفته شد تا در سه بخش تالو، ساندا و آمادگی جسمانی متفاوت برگزار کنیم. امیدواریم این گام مورد قبول اهالی و جامعه ووشو قرار گیرد و با حفظ سلامتی و حضور فعال در این اوضاع احوال به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد:  یکی از نکات اصلی نیز برگزاری مسابقات به صورت رایگان است. همه ورزشکارانی که جز جامعه فعال ووشو کشور هستند می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد رده‌های سنی و قضاوت داوران این رقابت ها، عنوان کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دو بخش مردان و بانوان برگزار خواهد شد. گروه داوری هم فیلم‌های ارسال شده را بررسی می‌کنند. به غیر از پیکارهای تالو که در دو مرحله است مابقی مسابقات در یک مرحله برگزار خواهد شد.   

صدیقی با اشاره به اینکه در بخش مسابقات آنلاین هم نگاه توسعه همگانی ووشو داریم، تاکید کرد: برای اجرا شدن برنامه‌ها و اهداف ووشو کشورمان برای توسعه همگانی، حاضر هستیم در بخش مسابقات آنلاین نیز هزینه کنیم و تلاش داشته باشیم تا ووشو در سطح کشور گسترش بدهیم. قاعدتاً سطح فنی این مسابقات در حد نگاه همگانی است و در حد قهرمانی نیست. ولی در این رابطه نفرات برتر را معرفی کنیم و حکم به آنها اهدا خواهیم کرد.  

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول