اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشریح برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: به دلیل شیوع کرونا حدود ۱۲ برنامه اصلی و جانبی جایگزین رژه و برنامه‌های معمول هر سال می‌شوند.

تشریح برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیر حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش پیش از ظهر امروز در نشست خبری مشترک چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک میراث قوی برای این مردم است که به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنج است.

وی افزود: امسال در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌جای رژه‌ای که هر سال برگزار می‌شد، برنامه‌های دیگری جایگزین‌ می‌شود.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش گفت: حدود ۱۲ برنامه اصلی و جانبی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود که جایگزین مراسم رژه و برنامه‌های معمول هر سال نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس می‌شوند.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزشی در خصوص ویروس کرونا یکی از برنامه‌های ویژه نیروهای مسلح در این هفته خواهد بود.

حمزه بیدادی تصریح کرد: تجلیل از کادر درمانی بیمارستان‌های فعال در دوران کرونا، نصب تصاویر مقایسه‌ای رزمندگان دفاع مقدس و رزمندگان این روزها در جبهه سلامت، مسابقه‌های فرهنگی عکس، فیلم، مقاله نویسی از برنامه‌هایی است که اجرا خواهند شد.

وی بیان کرد: توزیع بسته‌های کمک مومنانه، تولید محتوای متنی و فیلم در حوزه دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدا بخشی دیگر از این برنامه‌ها هستند.

بیدادی عنوان کرد: در روز ۳۱ شهریور برنامه ویژه‌ای برای گرامیداشت شهدای این حادثه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در روز اول مهرماه نیز افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در آبادان که به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد و کلنگ‌زنی یک المان برای پاسداشت شهدای حادثه ۳۱ شهریور نیز انجام خواهد شد.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول