اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

خبرنگار آمریکایی: ترامپ واقعیت را از مسائل غیرواقعی تشخیص نمی‌دهد

خبرنگار باسابقه روزنامه واشنگتن‌پست که اخیراً کتابی درباره رئیس‌جمهور آمریکا به چاپ رسانده، گفته «دونالد ترامپ» نمی‌تواند واقعیت را از مسائل غیرواقعی تشخیص دهد.

خبرنگار آمریکایی: ترامپ واقعیت را از مسائل غیرواقعی تشخیص نمی‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «باب وودوارد»، خبرنگار باسابقه روزنامه واشنگتن‌پست سه‌شنبه شب در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان گفت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا قابلیت تشخیص واقعیت از مسائل غیرواقعی را ندارد. 

به نوشته وبگاه هافینگتون پست، وودوارد در این خصوص گفت: «صادقانه بگویم نمی‌دانم که آیا او مستقیماً درک می‌کند که چه چیزی واقعی و چه چیزی غیرواقعی است؟» 

وی در ادامه افزود: «به همین دلیل در پایان این کتاب (خشم) گفتم نظر من این است که [ترامپ] فرد مناسبی برای این شغل (ریاست‌جمهوری) نیست.»

این خبرنگار کارکشته آمریکایی گفت او بعد از گفتگو با ترامپ و مقامات کاخ سفید، پنتاگون، سازمان سیا و وزارت خارجه آمریکا هیچ نتیجه‌گیری دیگری غیر از این نمی‌تواند داشته باشد که او مرد این کار نیست. 

کتاب جدید وودوارد با عنوان «خشم»، شامل متن ۹ ساعت مصاحبه‌ ضبط شده وی با دونالد ترامپ است. این کتاب حاوی ۲۵ نامه‌ای است که بین ترامپ و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی رد و بدل شده است. 

باب وودوارد پیشتر با افشای صوت‌های مصاحبه خود با ترامپ مشخص کرده بود که رئیس‌جمهور آمریکا عامدانه تهدید کرونا را کوچک شمرده است.

بر اساس این فایل‌های صوتی که از یک مصاحبه ترامپ در تاریخ ۱۹ مارس با این روزنامه‌نگار آمریکایی به دست آمده، ترامپ گفته است: «همیشه می‌خواهم این مسئله (تهدید کرونا) را کوچک جلوه دهم.»

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول