اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مرزهای ایران اسلامی نماد صلح و امنیت هستند/ قاطعانه با هرگونه تعدی ضدانقلاب برخورد می‌کنیم

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی، با تاکید بر اینکه مرزهای ایران اسلامی نماد صلح و امنیت هستند، خطاب به دشمنان و ضدانقلاب گفت: هر کسی حتی اگر خیال و تصور تعدی به مرزهای ایران اسلامی را داشته باشد، با برخورد قاطع ما مواجه خواهد شد.

مرزهای ایران اسلامی نماد صلح و امنیت هستند/ قاطعانه با هرگونه تعدی ضدانقلاب برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری در حاشیه این بازدید از مناطق مرزی اربیلان و جدار مرزی جنوب آذربایجان‌غربی، ضمن تشکر و قدردانی از رزمندگان و سلحشوران لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا(ع) در پاکسازی منطقه اربیلان و جدار مرزی که ضدانقلاب برای صدمه زدن به امنیت داخلی در آن مناطق حضور داشت، اظهار داشت: اقتدار و توانمندی رزمندگان این لشکر باعث شد تا منطقه از لوث دشمن پاکسازی شود.

وی افزود: مردم غیور آذربایجان‌غربی و ملت ایران بدانند که فرزندانشان همواره در پاسداری و صیانت از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ناموس ملت است، پای کار سربازی و پاسداری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به عنوان سرباز ولایت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام مرزها آمادگی خود را در جنبه‌های مختلف حفظ کرده‌اند و همواره در این زمینه آماده دفاع هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: مرزهای ما نماد مهربانی، صلح، دوستی و محبت و پیام‌آور صلح، ثبات و امنیت برای ملت و مردم ما و برای دوستان همسایه کشور دوست ماست.

شهسواری تاکید کرد: این مرزها نشانه خشم و خروش و نمادی از ضربات و صدمات مهلک بر آنانی هستند که در اذهان خود حتی تصور تجاوز به مرزهای ما را در مخیله خود می‌پرورانند.

وی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند که در هرجا، لانه بگزینند و تصور تهاجم و دست درازی به مرزهای ما را داشته باشند، قاطعانه، محکم و با اقتدار در جدار مرز با ضدانقلاب و اشرار وابسته به ایادی استکبار جهانی برخورد قاطع می‌کنیم و در این خصوص با هیچ‌کس تعارف نداریم.

گفتنی است، طی هفته گذشته عملیات بزرگ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه ضدانقلاب انجام شد.

خاطرنشان می‌شود سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز سه‌شنبه با همراهی تعدادی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی اربیلان و جدار مرزی جنوب آذربایجان‌غربی بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول