اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

زیباکلام: کارگزاران امیدوارند ستاره بخت علی لاریجانی به یک باره بشکفد

صادق زیباکلام گفت: حزب کارگزاران امیدوار است در ماه آخر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری تغییر و تحولاتی به وجود آید، قبض و بسط هایی رخ دهد و یک دفعه ستاره بخت و اقبال علی لاریجانی بشکفد.

زیباکلام: کارگزاران امیدوارند ستاره بخت علی لاریجانی به یک باره بشکفد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، صادق زیبا کلام گفتگویی با نامه‌نیوز داشته است که مهمترین بخش‌های در ادامه آمده است.

- حزب کارگزاران نمی‌خواهد حقایق و واقعیت های سیاسی امروز کشور را بپذیرد و قبول کند. 

- نه کارگزاران و نه سایر مجموعه های اصلاح طلب ظرف سه سال گذشته هیچ تلاشی نکردند بدنه اجتماعی را درباره دلایل عملکرد ضعیف روحانی مجاب کنند.  

- علی لاریجانی، محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی و محمدرضا عارف که جای خود دارند، حتی اگر شخص آقای خاتمی هم تأیید صلاحیت شود دیگر آن 24 میلیونی که در اردیبهشت ماه سال 96 پای صندوق های رأی حاضر شدند و به حسن روحانی رأی دادند، انگیزه ای برای شور و نشاط سیاسی ندارند.

- حزب کارگزاران امیدوار است در ماه آخر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری تغییر و تحولاتی به وجود آید، قبض و بسط هایی رخ دهد و یک دفعه ستاره بخت و اقبال علی لاریجانی بشکفد.

کارگزاران فقط امیدوار است که اگر علی لاریجانی به صحنه بیاید و روحانیت مبارز و دانشگاهیان از او حمایت کنند شاید معادلات انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تغییر کند. در واقع کارگزاران دنبال رویاها و فکر و خیال‌هایی هستند که نتیجه اش را در انتخابات مجلس یازدهم دیدیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول