اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پاتک جوانان گچسارانی به تهاجم فرهنگی دشمن/ اجرای طرح هر محله یک روضه در دوگنبدان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه برگزاری مراسمات عزادارای ابا عبدالله حسین پاتک جوانان به تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح با برکت هر محله یک روضه در محلات دوگنبدان همچنان درحال اجرا است.

پاتک جوانان گچسارانی به تهاجم فرهنگی دشمن/ اجرای طرح هر محله یک روضه در دوگنبدان

خبرگزاری فارس  گچساران _ سمیرا نصاری، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از تجمعات عمومی و برگزاری مراسمات  برای جلوگیری از انتشار این بیماری ممنوع شد اما امسال شاهد بودیم که ایده‌های نو برای برگزاری مراسمات عزادارای ابا عبدالله حسین (ع) از سوی هیات مذهبی و محبین اهل بیت عصمت و طهارت انجام گرفت.

برگزاری مراسمات عزاداری در ماه  محرم امسال  حال و هوای متفاوتی دارد  چناچه مشاهده می‌شود که  مراسمات عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  تنها به دهه اول ماه محرم ختم نشده و همچنان  تا پایان ماه صفر  ادامه دارد.

حجت الاسلام هادی خادمی با بیان اینکه برگزاری مراسمات عزادارای ابا عبدالله حسین پاتک جوانان به تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح با برکت هر محله یک روضه در محلات دوگنبدان  همچنان درحال اجرا است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: پیچیده شدن عطر روضه امام حسین(ع) در کوچه پس کوچه های گچساران حال و هوای خاصی به این شهر داده است.

وی  ضمن تشکر از هیئات مذهبی، حوزه علمیه خواهران، بسیج دانشجویی و دیگر تشکل های مذهبی که با کمترین امکانات لازم جلسات مختصر و مفید روضه امام حسین(ع) را برگزار می کنند، اذعان کرد:  با کشتی نجات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نسل جوان خود را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کنیم.

این مقام مسئول با بیان این که این گونه جلسات پاتک به تهاجم فرهنگی دشمن است خاطرنشان کرد: برای برگزاری این گونه جلسات امکانات زیادی لازم نیست و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حداقل افراد و امکانات باعث جذب برکات الهی شویم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: این سازمان برای برگزاری مراسمات عزادارای سید سالار شهیدان  هماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری این گونه جلسات را در دستور کار خود دارد.

خادمی خواستار پیوستن محبین اهل بیت به پویش هر محله یک روضه شد.

 انتهای پیام/82031/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول