اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص ۶۷ میلیارد ریال برای بازسازی ۲ فضای ورزشی مازندران

۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز استادیوم شهید وطنی قائمشهر و سالن ورزشی برای تیم والیبال هورسان رامسر اختصاص یافت.

اختصاص ۶۷ میلیارد ریال برای بازسازی ۲ فضای ورزشی مازندران

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی|چند روز قبل بود که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال در نامه ای به باشگاه نساجی تاکید کرده بود که، اگه چمن این ورزشگاه تغییر نکند، این تیم در فصل جدید نمی‌تواند در خانه میزبانی کند.

 مدیران باشگاه نساجی هم از مدت‌ها قبل به دنبال تغییر چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بودند و قصد داشتند این ورزشگاه را به چمن طبیعی تجهیز کنند.

این در حالیه که اکنون زمان اندکی تا شروع فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و اگر زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه بخواهد تغییر کند تیم نساجی مجبور می‌شود یک نیم فصل لیگ برتر را خارج از قائمشهر و ورزشگاه خانگی خود به میدان برود چون برای ایجاد چمن طبیعی مطلوب حداقل ۴ تا ۶ ماه زمان نیاز است.

این مساله به هیچ وجه مطلوب باشگاه نساجی مازندران و هوادارانش نیست. اما خبرهایی شنیده‌ایم که با حمایت‌های آقای استاندار در جلسه ای که در چند روز اخیر برگزار شد ۶ هکتار زمین ماهفروجک که مالکان قبلی نساجی هم سال ها به دنبالش بودند بالاخره جهت ساخت کمپ ورزشی به باشگاه نساجی مازندران واگذار شد و همچنین ۲ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای بازسازی استادیوم شهید وطنی از سوی سازمان برنامه و بودجه به اداره کل ورزش ابلاغ شده و پیمانکار مربوطه هم همین هفته قرار است مستقر شود و کار خودش را آغاز کند.

در همین رابطه، رئیس سازمان مدیریت ‌و برنامه‌ریزی مازندران گفت: از این میزان اعتبار اختصاص یافته حدود ۴۲ میلیارد ریال برای تعویض چمن زمین و جایگاه تماشاگران در ضلع غربی استادیوم شهید وطنی قائم شهر ورزشگاه خانگی تیم نساجی و ۲۵ میلیاردریال نیز برای سالن والیبال رامسر هزینه خواهد شد.

همچنین حبیب حسین‌زادگان با اشاره به اختصاص ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز استادیوم شهید وطنی قائمشهر و سالن ورزشی برای تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بر اساس ابلاغ سازمان برنامه و بودجه از این میزان اعتبار اختصاص یافته حدود ۴۲ میلیارد ریال برای اجرای چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که مختص میزبانی نساجی مازندران است و ۲۵ میلیارد ریال نیز برای تکمیل سالن مسابقات تیم والیبال لیگ برتری هورسان رامسر تخصیص یافت.

وی افزود: این اعتبار از طرف اداره کل ورزش و جوانان مازندران در اختیار بسیج سازندگی تخصیص یافت تا برای این دو پروژه ورزشی هزینه شود.

حسین‌زادگان خاطرنشان کرد: چمن طبیعی و افزایش گنجایش ورزشگاه از مطالبات مهم باشگاه نساجی و هوادارن پرشور این تیم بود که با پیگیری های صورت گرفته، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

این مسؤول گفت: همچنین سالن والیبال استاندارد لیگ برتر برای میزبانی تیم تازه لیگ برتری شده هورسان رامسر که تنها تیم لیگ برتری غرب استان است، یکی از نیازهای اساسی بود که با تکمیل روند بازسازی آن، می‌توان شاهد میزبانی مناسب و در خور شأن علاقمندان ورزشی و جوانان غرب مازندران بود.

مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران در خصوص بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر بیان کرد: با پیگیری‌هایی که استاندار و دستورات وی بر احداث سکوی تماشاگران در ضلع غربی ورزشگاه و همچنین تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر درنظر گرفته شد.

وی افزود: اعتباری که برای تعویض چمن از سوی دستگاه تخصصی ورزش و جوانان برآورد شده است حدود چهار الی چهار و نیم میلیارد تومان است که بستگی به اجرای آن دارد.

معاون عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: همچنین رقم ریالی سه و نیم میلیارد هم برای احداث سکوی تماشاگران در ضلع غربی ورزشگاه درنظر گرفته شده است تا خواسته هواداران و عوامل باشگاه نساجی با انجام این پروژه ها برآورده شود.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بزودی آغاز خواهد شد و باید دید آیا ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مسابقات این فصل لیگ برتر خواهد رسید یا خیر !؟

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول