اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نصب سه مخزن دائمی آب برای روستاهای انتهایی غیزانیه

استاندار خوزستان گفت: در انتهای خط علی‌رغم اینکه ما میزان تامین آب را از لحاظ کمی بالا بردیم اما ممکن است مجددا دچار تنش شود و تامین آب در انتهای خط کمی با مشکل مواجه شود اما نصب این سه مخزن‌ مشکل را رفع می‌کنند.

نصب سه مخزن دائمی آب برای روستاهای انتهایی غیزانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در آیین افتتاح مخازن آبرسانی ابویورو، شمه و سودان بخش غیزانیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه اقداماتی که در جهت آبرسانی به بخش غیزانیه انجام می‌شود فازهای دو و سه پروژه را طی هفته گذشته افتتاح کردیم و انشعابات نیز ظرف دو هفته آینده به تدریج وصل خواهد شد.

شریعتی بیان کرد: با همکاری مسؤولان و گروه‌های جهادی مختلف مانند دست شهید سلیمانی و گروه‌های جهادی سپاه محمد رسول الله که آمدند در امر آبرسانی اقدامات شایسته‌ای انجام دادند و شبانه‌روز وقت گذاشتند و همت کردند.

وی افزود: در بحث آبرسانی با تانکرها نیز کار ارزشمندی برای روستاهایی که فاصله زیادی با خط دارند و در انتهای آن هستند انجام دادند.

استاندار خوزستان در تشریح اقدامات گروه‌های جهادی سپاه محمد رسول الله عنوان کرد: این گروه جهادی دو مخزن ۳۲۰ مترمکعبی و یک مخزن ۱۲۰ مترکعبی را برای سه روستا ساختند.

وی افزود: در انتهای خط علی‌رغم اینکه ما میزان تامین آب را از لحاظ کمی بالا بردیم اما ممکن است مجددا دچار تنش شود و تامین آب در انتهای خط کمی با مشکل مواجه شود اما این مخزن‌ها مشکل را رفع می‌کنند و در طول شبانه‌روز تامین آب منازل را فراهم میکند و تنش آبی را در این روستاها به حداقل می‌رساند.

شریعتی گفت: صمیمانه از فرمانده سپاه تهران و تمام گروه‌های جهادی سپاه حضرت محمد رسول‌الله به ویژه گروه جهادی‌ که به نام سردار سرافراز و سرباز وطن، شهید سلیمانی عزیز است تشکر و قدردانی می‌کنم و انشالله اجرشان با خدا باشد.

وی افزود: از همه عزیزان بخش غیزانیه به خصوص روستاهای انتهایی که نهایت همکاری را با گروه‌های جهادی داشتند نهلیت تشکر را دارم انشالله این خدمات همچنان تداوم داشته باشد و ما علی‌رغم همه تنگناها، تحریم‌های ظالمانه و مسائل این‌چنینی نشان خواهیم داد که ارتباط، همراهی و یکی بودن مردم و نظام همچنان برقرار است و به لطف الهی و با وحدت کلمه بر همه این مشکلات فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول