اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص بیش از ۳ میلیارد تومان برای خرید دستگاه شتاب‌سنج زلزله در نوشهر

بیش از ۳ میلیارد تومان به منظور خرید دستگاه شتاب‌سنج زلزله و بودجه ۴ طرح بازآفرینی شهری در شهرستان تخصیص یافت.

اختصاص بیش از ۳ میلیارد تومان برای خرید دستگاه شتاب‌سنج زلزله در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، ظهر امروز احمد توکلی در جلسه بازآفرینی شهری که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون مدیرکل دفتر فنی، فرماندار نوشهر، شهرداران و جمعی از مسؤولان عضو این ستاد برگزار شد با اشاره به اینه در ابتدا طرح بازآفرینی با ترمیم بافت‌های فرسوده اشتباه گرفته شد، اظهار کرد: همگرایی و هم افزایی خدمات شهری نتیجه تعامل و همیاری ادارات عضو ستاد است و با اجرایی شدن طرح ضمن جلوگیری از هزینه‌های مازاد و گزاف، عملکرد مطلوب در دید عموم قرار گرفته و موجب دلگرمی خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران گفت: امکاناتی نظیر تراکم جمعیتی، جاذبه‌های توریستی، نزدیکی به پایتخت و وجود فرودگاه، بندر و... نویدبخش نوشهر نوین خواهد بود.

سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز توسعه متوازن را نتیجه همت و تلاش دانسته و قابل وصول بودن یک اقدام را معلول پیگیری قلمداد کرد و افزود: در صورت تعریف طرح و مطالعات مقدماتی، با ۲ طرح بازآفرینی فضای شهری در نوشهر و ۲ طرح در شهرهای پول و کجور موافقت و تخصیص بودجه انجام خواهد پذیرفت.

فرماندار نوشهر نیز با اشاره به اینکه بازآفرینی از اتفاقات مبارکی است که شهرداران با توجه به خلاقیت و کوشش اعتبارات خوبی را جذب کرده‌اند، اظهار کرد: نخستین شرط جذب اعتبار، تعریف نقشه راه و استخدام مشاوران آگاه و کارآمد است.

سعید یزدانی با بیان اینکه نوشهر از سه ویژگی خاص بهره‌مند است، افزود: نخستین شاخصه آن قرارگرفتن در کنار سه رودخانه مهم و حیاتی است و سپس دارا بودن مناطق میراثی و فرهنگی است و هرچند بخش شهری فارغ از مناطق میراثی است ولی می‌توان از شاخصه‌های روستاهای اطراف شهر برای جذب اعتبار استفاده کرد و در نهایت بازسازی نقاط مستهلک و بافت فرسوده نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فارس؛ در این جلسه بیش از ۳ میلیارد تومان به منظور خرید دستگاه شتاب‌سنج زلزله و بودجه ۴ طرح بازآفرینی شهری در شهرستان تخصیص یافت.

انتهای پیام / ۸۶۰۱۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول