اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشریح اقدامات بسیج رسانه استان در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد غرفه رسانه‌ای و استقرار خبرنگاران، تولید محتوا برای فضای مجازی، دعوت از راویان دفاع مقدس و تقدیر و معرفی اصحاب رسانه فعال در زمان جنگ تحمیلی از جمله اقداماتی است که با کمک اهالی رسانه استان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام می‌شود.

تشریح اقدامات بسیج رسانه استان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز البرز للگانی در جلسه قرارگاه رسانه‌ای شهید شهرانی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس تلاش داریم دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از طریق رسانه به مردم نشان دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از جمله اقشاری که در زمان دفاع مقدس نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری بسیاری داشتند قشر رسانه‌ای بودند که هم در جبهه‌ها و هم پشت جبهه تلاش زیادی برای نشان دادن ایثار رزمندگان و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در آن زمان 80 کشور به حمایت از رژیم بعثی عراق هم با تجهیزات نظامی و هم با هجمه‌های رسانه‌ای سعی در تضعیف رزمندگان داشتند که این امر با تلاش‌ شبانه‌روزی اصحاب رسانه آن زمان محقق نشد.

للگانی با اشاره به اینکه در آن زمان مردم اعتماد بسیاری به رسانه‌های انقلاب داشتند، اظهار داشت: تلاش مضاعفی را می‌طلبد که اعتماد عمومی را نسبت به رسانه‌هایی که در اختیار داریم افزایش دهیم و در این جنگ رسانه‌ای بتوانیم با تحریف و هجمه‌های رسانه‌ای غرب مقابله کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های رسانه‌ای هفته دفاع مقدس در استان گفت: ایجاد غرفه رسانه‌ای و استقرار خبرنگاران، تولید محتوا برای فضای مجازی، دعوت از راویان دفاع مقدس و تقدیر و معرفی اصحاب رسانه فعال در زمان جنگ تحمیلی از جمله اقداماتی است که با کمک همه اهالی رسانه چهارمحال و بختیاری در چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام می‌شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول