اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

شاه ماهی ناامنی خوزستان و ایلام در«دهلران» دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شاه‌ماهی ناامنی در خوزستان و ایلام در دهلران دستگیر شد، گفت: یکی از راهبردهای اصلی ناجا خصوصاً در ایلام، مقابله و مبارزه جدی با اراذل و اوباش شناسنامه‌دار است.

شاه ماهی ناامنی خوزستان و ایلام در«دهلران» دستگیر شد

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: خوشبختانه در چند روز گذشته یکی از سران اراذل و اوباش و کسی که در فضای مجازی و حقیقی قدرت نمایی می‌کرد و موجبات ناامنی و شرارت در استان خوزستان و شهرستان دهلران از توابع استان ایلام شده بود شناسایی شد.

وی افزود: متهم که در این مناطق با اقدامات مجرمانه خود موجب وحشت مردم شده بود توسط همکاران تلاشگر در پلیس دهلران دستگیر و همراه با پرونده متشکله جهت مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی، خاطرنشان کرد: این مجرم یکی از کسانی بود که در منطقه عمومی دهلران و استان خوزستان در چند سال گذشته دست به شرارت و ترس و وحشت  مردم می‌زد، خوشبختانه با یک اشراف اطلاعاتی و اقدام جهادی و انقلابی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی گفت: از دستگاه قضایی می‌خواهم که این فرد را به سزای اعمال ننگینش برساند تا نویدی باشد برای مردم استان خوزستان و شهرستان دهلران و کل استان تا احساس امنیت و آرامش همیشگی را دوباره در این مناطق به خوبی لمس کنند.

سردار یاری یادآور شد: خطابم به اراذل و اوباش این است که هیچ جای امنی برای  شرارت شما وجود ندارد پس بیایید و قبل از دستگیری به خاطر اعمال مجرمانه، توبه و استغفار کنید و از رافت اسلامی پلیس بهره‌مند شوید و چنانچه بخواهید به ناامنی و شرارت ادامه دهید و موجب خوف و ترس مردم شوید قطعاً پلیس حضورش موثر است و برخورد جدی و بدون اغماض خواهد کرد.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول