اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: نبرد آینده در قلب پروژه صهیونیستی یعنی کرانه باختری خواهد بود

عضو ارشد جهاد اسلامی اعلام کرد، مقاومت در کرانه باختری پایان پروژه صهیونیستی را رقم خواهد زد و وحدت فلسطینی‌‌ها تأثیر زیادی در مقابله با پروژه‌های مشکوک علیه مسأله فلسطین دارد.

جهاد اسلامی: نبرد آینده در قلب پروژه صهیونیستی یعنی کرانه باختری خواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الهندی» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین در اشاره به پاسخ راکتی بامداد امروز (چهارشنبه) گروه‌های مقاومت فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی گفت، راکت‌های غزه پیامی با این مضمون است که فلسطینی‌ها غرور بیش از حد آمریکا و رژیم صهیونیستی را در هم خواهند شکست.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، الهندی در واکنش به امضای توافق عادی‌سازی روابط میان امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: نبرد در مرحله آینده در کرانه باختری خواهد بود، جایی که (رژیم) اشغالگر در آنجا به عنوان قلب پروژه صهیونیستی فعالیت می‌کند، مقاومت کرانه باختری آغاز پایان پروژه صهیونیستی خواهد بود.

وی مسأله فلسطین را ریشه و اصل نزاع در منطقه خواند و گفت، وحدت فلسطینی‌‌ها تأثیر زیادی در مقابله با پروژه‌های مشکوک علیه مسأله فلسطین دارد.

الهندی گفت، توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی در راستای خدمت به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا صورت گرفت، کسی که بدون توجه به سیاست‌های خارجی آمریکا برای ماندن در کاخ سفید تلاش می‌کند. «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در بحران قرار دارد و تحت تعقیب است.

وی تأکید کرد، این آمریکاست که کنترل کشورهای سازشکار را در دست دارد و در امور آنها دخالت می‌کند؛ توافق عادی‌سازی چهره عاملان آن را در کاخ سفید رسوا کرد تا ملت فلسطین بار دیگر فریب نخورد.

الهندی ادامه داد، طی سالهای گذشته تلاش‎‌های زیادی صورت گرفته تا گفته شود رژیم اسرائیل خطری برای کشورهای حاشیه خلیج فارس ندارد و آنها باید در مقابله با آنچه خطر ایران می‌نامند با رژیم اشغالگر متحد شوند. کشورهایی که فکر می‌کند رژیم صهیونیستی برای آنها امنیت می‌آورد در توهم هستند، تل‌آویو می‌‌خواهد این کشورها همواره ضعیف بمانند تا همچنان نیازمند و وابسته به خودش باشند.

توافق سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب (دیشب) در کاخ سفید امضا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول