اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ارائه حدود ۳۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از ارائه حدود سه هزار برنامه و فعالیت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

ارائه حدود ۳۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس واقعه بزرگ و عزتمندی برای ملت ایران بود و مردم استان سمنان نیز با تقدیم سه هزار شهید سرافراز از این استان در کشور به‌خوبی درخشیدند.

او افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و واقعه بی‌نظیر و تاریخی دفاع مقدس که عزت امروز ما مرهون مجاهدت‌های رزمندگان آن روز بود، باید به‌خوبی به نسل جوان نمایش داده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: استان سمنان از نظر تعداد رزمندگان، شهدا و شاخص‌های ایثارگری به نسبت جمعیت در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد و مردم استان نیز جزو فداکارترین مردم در کشور بودند.

سلامی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان با تشکیل ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ستادهای شهرستانی در هشت شهرستان انجام شد و عقیده داریم باید یک سال را برای بزرگداشت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در نظر گرفت.

وی افزود: قریب به سه هزار برنامه و فعالیت به مناسبت هفته بزرگداشت هفته دفاع مقدس به دبیرخانه ستاد استانی اعلام و ۱۰ کارگروه تخصصی نیز تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: برنامه‌های شاخص و تخصصی در این کمیته‌ها طراحی و اجرا می‌شود و تلاش شده است تا تمام گروه‌های جامعه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها مدنظر قرار گیرند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول