اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حادثه آوار ۲ کشته و ۲ مصدوم در آبعلی برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از فوت ۲ نفر و مصدومیت ۲ نفر بر اثر بی احتیاطی در انجام عملیات ساختمانی در مجتمع برف آبعلی خبر داد.

حادثه آوار ۲ کشته و ۲ مصدوم در آبعلی برجای گذاشت

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: قبل از ظهر امروز، بر اثر بی‌احتیاطی در عملیات ساختمانی و تعمیرات، مجتمع برف آبعلی، چهار کارگر در زیر آوار گرفتار شدند.

وی افزود: بلافاصله یک تیم نجات از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به محل حادثه اعزام و با کمک عوامل آتش‌نشانی، عملیات نجات در آوار آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: پس از تلاش فراوان چهار نفر از زیر آوار خارج شدند اما متأسفانه دو نفر از این افراد فوت کردند.

فتحی اضافه کرد: نجاتگران هلال احمر همراه با تیم اورژانس، عملیات احیاء را برای این دو نفر انجام، اما شدت حادثه به گونه‌ای بود که جان خودشان را از دست دادند.

وی عنوان کرد: تیم امدادی هلال احمر دماوند که به عنوان پشتیبان در صحنه حادثه حضور داشتند، همراه با کمک اورژانس، پس از اقدام‌های اولیه دو مصدوم دیگر را به مرکز درمانی انتقال دادند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول