اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسالت حوزه علمیه پرورش بانوان زینبی است/ فعالیت ۸۵ مبلغ خواهر

امام جمعه تویسرکان رسالت حوزه علمیه خواهران را پرورش بانوان زینبی دانست و گفت: باید عامل به اوامر الهی باشیم.

رسالت حوزه علمیه پرورش بانوان زینبی است/ فعالیت ۸۵ مبلغ خواهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی بعد از ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه کوثر(س) با اشاره به اینکه تقابل حق و باطل امروز جدی شده است اظهار کرد: دشمن با همه توانش برای به زانو درآوردن ملت ایران به میدان آمده است، باید هوشیار و آگاه باشیم.

وی جنگ امروز را جنگ قلم و زبان با تاثیرگذاری قابل توجه دانست و تاکید کرد: تحریم‌های دشمنان نمی‌تواند ملت ما را از پای درآورد به شرط آنکه تحریف بستر را برای آنان مهیا نکند، پس می‌طلبد در این زمینه برای ابتر ماندن تحریم قوی باشیم.

امام جمعه شهرستان تویسرکان خطاب به طلاب جدیدالورود سال تحصیلی با بیان اینکه حرکت در مسیر مستقیم سخت و طاقت‌فرساست گفت: طلبه بودن مجاهده می‌خواهد، برای انتخاب این مسیر یاوه سرایان ملامت زیادی دارند پس شما طلاب باید ثابت قدم باشید.

وی با بیان اینکه ثمره استقامت در سختی و زحمت دوره طلبگی حلاوت خاصی است البته به شرط اتصال به خدا و اهل بیت(ع) بیان کرد: باید تلاش کنیم در این فرصت ارزشمند حقایق و معارف در دل و جان و عمل ما نهادینه  شود.

حجت‌الاسلام موحدی با تاکید بر اینکه باید عامل به اوامر الهی باشیم، بهترین الگو در صبر و استقامت برای همه بانوان به ویژه طلاب را حضرت زینب(س) خواند و تصریح کرد: رسالت حوزه علمیه پرورش و تربیت بانوان زینبی است البته بانوان هم باید بر این مهم اراده و همت به کار ببندند.

مدیر حوزه علمیه کوثر شهرستان تویسرکان نیز تعداد طلاب ورودی سال تحصیلی امسال به حوزه خواهران این شهرستان را ۲۱ نفر طلبه دانست و اظهار کرد: خوابگاه برای بانوان طلبه روستایی از سوی حوزه مهیا شده است.

لیلا ترکاشوند با اشاره به تدریس ۱۷ استاد در حوزه علمیه کوثر(س) تویسرکان خاطرنشان کرد:حوزه علمیه خواهران تویسرکان ۸۵ مبلغ خواهر دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول