اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

2 سوال مهم اسکوچیچ از آرسن ونگر چه بود؟

سرمربی تیم ملی در جریان وبینار دانش افزایی مربیان درباره استفاده از تکنولوژی GPS پرسش و پاسخ کرد.

2 سوال مهم اسکوچیچ از آرسن ونگر چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ در وبینار دانش افزایی مربیگری با حضور آرسن ونگر ضمن خیر مقدم به وی عنوان کرد: از برگزاری این مراسم بسیار خوشحالم. می خواهم نظر شما را درباره بهره مندی از تکنولوژى جی پی اس برای تیم ها در تمرین بدانم.

آرسن ونگر در این باره گفت: این یک واقعیت روشن است که اعداد و ارقام به ما کمک مى کند.این موضوع را نمی توان انکار کرد.طبعا تلاش می شود با استفاده از اطلاعات بتوانیم تصمیمات درستى بگیریم.
وی افزود:من به اطلاعات و آمار دقیق اعتقاد زیادى دارم چرا که مى تواند بسیار اثرگذار باشد.در تجارب مربیگری هم از این موضوع استفاده کرده ام.پس از این،اسکوچیچ پرسید؛در بحث تعادل میان تکنیک و تاکتیک چه توصیه ای دارید؟
ونگر گفت:بازیکن حتما باید تابع تصمیمات مربى باشد و هیچ بهانه اى از سمت بازیکن قابل قبول نیست. لازم است تعادل لازم بین تاکتیک و تکنیک در فوتبال ایجاد شود.این موضوع با برگزاری تمرینات و بهره مندی از رویه های مناسب و تداوم آن عملیاتی می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول