اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

امیری خراسانی:هیچکس گزینه وزارت ورزش در پرورش اندام نیست/ شاید مجمع انتخاباتی اواخر مهر برگزار شود

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: نماینده وزارت ورزش و جوانان هستم و قویاً اعلام می‌کنم هیچ احد الناسی از کاندیداهای حاضر در مجمع، گزینه وزارت نیست.

امیری خراسانی:هیچکس گزینه وزارت ورزش در پرورش اندام نیست/ شاید مجمع انتخاباتی اواخر مهر برگزار شود

محمدتقی امیری خراسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: حدود دو هفته است که اسامی 9 کاندیدا (حسین اخلاقی، کمال جوانمرد، یزدان‌راد، منصور عبدی، محمدرضا کاظمی‌آشتیانی، سیدرضا میرابوطالبی، عبدالمهدی نصیرزاده، حسین یارمحمدیان و کاوه درودی) برای استعلام حراستی به وزارت ورزش فرستاده ایم و منتظر جواب هستیم. به محض اینکه جوابها بیاید، چیدمان مجمع مشخص می‌شود و ابلاغیه‌ها صادر خواهد شد. بعد از 15 روز به اعضای مجمع (رای‌دهندگان) مهلت داده می‌شود تا از کاندیداها شناخت پیدا کنند. شاید اواخر مهر ماه یا اوایل آبان ماه شاهد برگزاری مجمع باشیم.

وی در خصوص تبلیغات سوء انتخاباتی در فضای مجازی، عنوان کرد: فضای مجازی یک سری پتانسیل‌ها و فرصت‌ها دارد که بیشتر تهدیدهایش در حوزه ورزش به خصوص در زمان انتخابات جولان داده می شود. گمانه‌زنی و صحبت‌های زیادی از تمامی افراد را در این فضا شاهد هستیم.

امیری خراسانی در مورد اینکه روسای هیأت‌ها بیشترین درصد رای‌دهندگان را در مجمع انتخاباتی تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر 30 استان رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام دارد و خراسان شمالی با سرپرست اداره می‌شود. منتظریم مجمع این استان نیز برگزار شود. اکثریت آرا در دستان روسای هیأت‌های استانی است. کسانی که درد استان‌شان را می‌دانند و با دانش و واقف به سختی‌های رشته خودشان هستند، می‌توانند گزینه اصلح را انتخاب کنند. 

وی افزود: رئیس‌ هیأت‌ها هستند که با درایت، تدبیر، بدون شائبه‌سازی و خارج از حواشی، فرد اصلح را که مخاطب زیادی دارد، مشخص خواهند کرد.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اینکه وزارت ورزش و جوانان گزینه منتخبی در بین کاندیداها ندارد، خاطرنشان کرد: من نماینده وزارت ورزش و جوانان هستم و قویاً اعلام می‌کنم هیچ احد الناسی گزینه نیست. کسی که انتخاب خواهد شد، باید گزینه جامعه بدنسازی و پروش اندام باشد. مهم و اصل این است در آینده باید برای اهالی این رشته کار کند. رئیس فدراسیون باید فردی باشد که تعامل بسیار خوبی با تمام نهادها و دستگاهها داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول