اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تعمیر ماشین لباسشویی در محل و آنلاین در تهران با تکنیک سرویس پارس

یکی از وسایل ضروری منزل که وجود آن از ملزومات هر آشپزخانه ای است، ماشین لباسشویی می باشد. سال هاست که ماشین لباسشویی به کمک افراد آمده و عمل شست و شوی لباس را که کاری مشکل می باشد بسیار راحت تر کرده است.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل و آنلاین در تهران با تکنیک سرویس پارس

با توجه به حضور دائمی این وسیله در همه منازل، برندهای مختلفی از آن طراحی و تولید و وارد بازار می شود. ال جی، سامسونگ، بوش، ایندزیت و ... از برندهای خارجی و آبسال، اسنوا، پارس خزر و ... از جمله برندهای داخلی محبوب در بازار می باشند. خرابی ها و مشکلات مختلفی مانند دیگر وسایل الکترونیکی و مکانیکی ممکن است در انواع ماشین های لباسشویی به وجود آید که برخی از این مشکلات ساده و قابل برطرف شدن توسط خود فرد می باشند اما برخی دیگر نیاز به حضور تعمیرکار و عیب یابی دقیق و تعمیر قطعات مختلف لباسشویی دارند. تعمیر ماشین لباسشویی در محل و آنلاین مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

معرفی جزئیات و قطعات مختلف لباسشویی

داشتن اطلاعات فنی در رابطه با دستگاه های مختلفی که در منزل وجود دارند، می تواند دید شما را بازتر کرده و در صورت به وجود آمدن مشکلات مختلف در این وسایل امکان عیب یابی و برطرف نمودن مشکلات جزئی آن توسط خود فرد وجود داشته باشد. اطلاع از عملکرد ماشین لباسشویی و شناخت اجزا و قطعات مختلفی که دارد می تواند در نحوه درست کار کردن با این دستگاه و بالا بردن عمر آن مفید واقع شود.

موتور قطعه اصلی در لباسشویی می باشد که قلب تپنده آن محسوب شده و در انواع مختلفی وجود دارند. به طور معمول از موتورهای القایی آسنکترون در این دستگاه ها استفاده می کنند که دارای دو دور تند و دور شست و شو می باشند. موتور از قطعات حیاتی ماشین لباسشویی بوده و در صورت به وجود آمدن مشکل در آن باید از تعمیرکار متخصص استفاده نمود.

هیدرواستات و شیر برقی برای تنظیم آب وارد شده به لباسشویی، میکروسوئیچ جهت باز نشدن در لباسشویی در حین کار، المنت برای گرم کردن آب ، ترموستات برای تنظیم دمای آب و تایمر جهت تنظیم زمان شست و شو در ماشین لباس شویی به کار می روند.

هر یک از این قطعات ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شده و عملکرد ماشین لباسشویی را با اختلال مواجه نمایند. به منظور برطرف کردن مشکلات مختلف در این دستگاه در صورتی که مشکل مربوطه ساده و جزئی باشد امکان تعمیر آن توسط خود فرد وجود دارد اما در صورت وجود مشکلات عمیق تر و ایراد در قطعات مختلف نیاز است تا به تعمیرکار متخصص در این حرفه مراجعه نمود.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل (منزل)

ماشین لباسشویی از لوازم ضروری منزل می باشد و ممکن است چند مرتبه در هفته روشن گردد. در صورت خراب شدن ماشین لباسشویی لباس های کثیف روی هم جمع شده و نظافت منزل با مشکل رو به رو می شود. از این رو نیاز است تا در صورت وجود مشکل در ماشین لباسشویی هر چه سریع تر نسبت به تعمیرات لباسشویی و رفع مشکلات آن اقدام نمود. اما جا به جا کردن ماشین لباسشویی دردسرهای خود را داشته و حتی ممکن است به تکان دادن و جا به جایی آن مشکلات بیشتر شده و دستگاه خراب تر گردد.

همچنین در صورتی که در طبقات بالایی ساختمان ساکن باشید حمل ماشین لباسشویی بسیار دشوار بوده و هزینه حمل و نقل زیادی نیز تا تعمیرگاه برایتان به دنبال خواهد داشت. به همین دلیل در صورتی که تعمیر لباسشویی در محل و توسط تعمیرکار انجام گیرد آسیبی به دستگاه وارد نشده و تا حد زیادی نیز از هزینه های اضافی جلوگیری می گردد.

درخواست تعمیر لباسشویی بصورت آنلاین در تهران

شرکت های مختلفی مانند تکنیک سرویس پارس در تهران وجود دارند که با برخورداری از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص به تعمیر ماشین لباسشویی شما در محل می پردازند. برای هماهنگی با آنها نیازی به مراجعه حضوری نبوده و می توان به صورت آنلاین و یا تلفنی درخواست تعمیرکار در منزل نمود. تعمیر ماشین لباسشویی به صورت آنلاین در هزینه ها و زمان افراد صرفه جویی بسیاری می کند و برای افرادی که شاغل بوده و فرصت کافی برای مراجعه به تعمیرکار ندارند بسیار مناسب می باشد.

نکات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی و تعمیرات آن  نیازمند مهارت و تخصص بالایی می باشد و از عهده افرادی که در این زمینه دارای دانش و مهارت کافی نمی باشند خارج است. ماشین های لباسشویی جدید به گونه ای برنامه نویسی شده اند که در صورت بروز هرگونه مشکلی در آنها، مدهای مخصوصی که به آنها ارور گفته می شود در نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر می گردد. با اطلاع از این ارورها می توان به صورت دقیق به مشکل لباسشویی پی برد و نسبت به تعمیر آن اقدام نمود.

البته نوع ارورها در ماشین های لباسشویی با برندهای مختلف متفاوت می باشد و تعمیرکاران باید از همه این ارورها آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی ارور OE را بدهد ممکن است در قسمت هایی مانند فیلتر پمپ تخلیه، پمپ تخلیه، هیدرواستات، سیم کشی ماشین لباسشویی و یا برد دستگاه مشکلی وجود داشته باشد.

خطای UE یا E4 در ماشین لباسشویی سامسونگ نشان دهنده عدم پخش درست لباس ها در دیگ ماشین لباسشویی بوده و توسط خود فرد قابل برطرف کردن می باشد. مشکلات رایجی در انواع لباسشویی ها در برندهای مختلف وجود دارند که با آگاهی از این مشکلات می توان بسیاری از آنها را به راحتی برطرف نمود. در ادامه به مشکلات رایجی که ممکن است برای هر دستگاهی به وجود آید اشاره شده است.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی

آشنایی با مشکلات متداولی که در انواع ماشین های لباسشویی به وجود می آید می تواند شما را در برطرف نمودن برخی از این مشکلات یاری کرده و آگاهی شما را بالا ببرد.

 عدم آبگیری ماشین لباسشویی: این مشکل از جمله مشکلات رایج در انواع ماشین لباسشویی می باشد که ممکن است به علت های مختلفی مانند کثیف بودن فیلتر ورودی شیر الکتریکی، خراب بودن هیدرواستات، خراب بودن تایمر و یا آب نداشتن شیر تغذیه این مشکل در دستگاه به وجود آید.

 

نشتی آب از ماشین لباسشویی: نشتی آب نیز از مشکلات متداولی است که ممکن است ماشین های لباسشویی با آن مواجه گردند و کثیف کاری زیادی را در آشپزخانه به وجود آورند. علت رخ دادن این مشکل می تواند به علت سوراخ بودن مخزن لباسشویی، برقرار نبودن اتصال درست شیلنگ ورودی به شیر الکتریکی، سوراخ بودن لوله خرطومی مخزن به پمپ، سوراخ بودن شیلنگ خروجی، خراب بودن پمپ آب، سوراخ بودن لوله رابط محفظه جا پودری و عدم اتصال درست آن به مخزن رخ دهد. لاستیکی در دور درب ماشین لباسشویی وجود دارد که همیشه مقداری آب در قسمت پایین آن باقی می ماند و املاحی که در آن وجود دارند ممکن است باعث خورده شدن لاستیک شده و در نهایت به سوراخ شدن آن منجر شوند که در صورت وجود این مشکل امکان نشتی آب از دستگاه وجود خواهد داشت.

 

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی: در صورتی که  ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود قبل از هر چیز نیاز است تا اتصالات آن را بررسی نموده و از اتصال آن به برق اطمینان حاصل کنید. در صورتی که اتصالات و پریز برق مشکلی نداشت علت های مختلفی برای روشن نشدن دستگاه می تواند وجود داشته باشد. خراب بودن کلید قطع و وصل دستگاه، خراب بودن میکروسوئیچ و یا تنظیم نبودن تایمر دستگاه می توانند عللی برای وجود این مشکل باشند.

 

عدم کار کردن ماشین لباسشویی پس از آبگیری: گاهی ممکن است پس از این که ماشین لباسشویی آبگیری را انجام داد ادامه فرایند شست و شو انجام نشده و لباسشویی متوقف گردد. این مشکل می تواند ناشی از خراب بودن هیدرواستات دستگاه باشد که در صورت تشخیص نیاز به تعویض آن می باشد. همچنین قطع شدن سیم رابط هیدرواستات به موتور تایمر و یا خراب بودن موتور تایمر نیز می توانند باعث ایجاد این مشکل گردند.
لبریز شدن آب در درام لباسشویی: مشکلات مربوط به آبگیری معمولا به علت وجود مشکل در هیدرواستات ماشین لباسشویی می باشند. در صورتی که هیدرواستات خراب باشد و یا شیلنگ ورودی به آن سوراخ شده باشد و یا این که پیچ تنظیم آن به درستی تنظیم نشده باشد امکان به وجود آمدن این مشکل وجود دارد و لباسشویی دائما آبگیری کرده و آب سر ریز می گردد.

 

گرم نشدن آب در لباسشویی: همانطور که گفته شد قطعات المنت و ترموستات در لباسشویی مربوط به تنظیم دمای دستگاه بوده و در صورتی که دچار مشکلی گردند ممکن است دمای آب بالا نرفته و آب گرم نشود. با تنظیم کردن ترموستات ممکن است این مشکل برطرف گردد. همچنین در صورتی که ترموستات یا المنت دستگاه خراب باشند نیاز به تعویض آنها توسط تعمیرکار خواهد بود.
وجود سر و صدای زیاد لباسشویی: شل شدن پولی های دستگاه، خراب بودن یاتاقان محور مخزن و خراب شدن بلبرینگ های موتور می توانند باعث ایجاد سر وصدای زیاد دستگاه در حین کار کردن گردند. علاوه بر آن در ابتدا باید چک کرد که جسم خارجی بین چیلک و مخزن شست و شوی لباسشویی گیر نکرده باشد و در صورت مشاهده آن جسم را خارج نمود تا سر و صدا برطرف گردد. همچنین در صورتی که حجم لباس های داخل لباسشویی زیاد باشد امکان ایجاد سر و صدا در آن وجود دارد که در این صورت نیاز است تا حجم لباس ها را با توجه به ظرفیت دستگاه تنظیم نمود.

 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که در صورت به وجود آمدن مشکلات مختلف در لباسشویی نیاز است تا در ابتدا نسبت به مواردی مانند اتصال برق و سالم بودن پریز، بسته بودن درب ماشین لباسشویی، رعایت حجم البسه متناسب با ظرفیت دستگاه و انجام تنظیمات اولیه آن مظمئن شد و در صورتی که مشکل با رعایت این نکات برطرف نشد حتما به یک تعمیرکار متخصص در این کار جهت تعمیر و برطرف نمودن مشکل مراجعه نمود. شرکت تکنیک سرویس پارس (https://technicservicepars.com) آماده ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی ، مانند تعمیر یخچال، تعمیر یخچال، تعمیر ماشین لباسشویی در تهران می باشد. برای درخواست تعمیرات با شماره تلفن 02166175744 تماس بگیرید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول