اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحقق ۷۲ درصدی اشتغال در تویسرکان/ انتقاد از عملکرد نامطلوب پارک علم و فناوری

فرماندار تویسرکان سهمیه اشتغال امسال تویسرکان را یک‌هزار و ۵۳۰ شغل دانست و گفت: ۷۲ درصد از تعهد اشتغال زایی در شهرستان تویسرکان محقق شده است.

تحقق ۷۲ درصدی اشتغال در تویسرکان/ انتقاد از عملکرد نامطلوب پارک علم و فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال از تحقق ۷۲ درصدی اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعهد تویسرکان در بحث اشتغال زایی در سال جاری یک‌هزار و ۵۳۰ شغل است که خوشبختانه از این تعداد تاکنون یک‌هزار و ۹۷ فقره شغل در شهرستان تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت اشتغالزایی دستگاه‌های عامل براساس تعهد ایجاد شده در شهرستان مطلوب است افزود: دستگاه‌هایی که تعهد اشتغالزایی را اجرایی کردند، تلاششان را برای تحقق اشتغال در بخش سایر معطوف کنند تا اشتغالزایی در شهرستان افزایش یابد.

فرماندار شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: متاسفانه با معرفی شدن تویسرکان به عنوان شهرستان برخوردار، اعتبارات تملک و دارایی به حداقل رسید.

وی با اشاره به جایگاه دوم تویسرکان در جذب اعتبارات روستایی در سال جاری، از عدم پرداخت تسهیلات فعلا در این بخش به شهرستان‌های دارای جایگاه اول و دوم در جذب اعتبار طی یک نامه خبر داد و گفت: نمی‌دانم ما را تشویق کردند یا تنبیه!؟ در حالی که روال بر این است که برای کار کردن مطلوب تشویق باید انجام گیرد.

حسینی با بیان اینکه این موضوع به عنوان مصوبه به کارگروه اشتغال استان اعلام شود بنده هم پیگیری می‌کنم افزود: اقداماتی این گونه انگیزه کار را در شهرستان کمرنگ می‌کند چرا باید فرصت جذب اعتبار از تویسرکان به خاطر فعالیت مطلوب و قابل قبول گرفته و به دیگر شهرستان‌های استان داده شود.

وی با انتقاد از عملکرد نامطلوب پارک علم و فناوری در عدم تحقق سهم اشتغال محوله افزود: پارک علم و فناوری تویسرکان سال گذشته و امسال هم تاکنون به تعهد خود در بحث اشتغال عمل نکرده است؛ یعنی ما در این شهرستان یک فناوری نداریم برای جذب؟

فرماندار شهرستان تویسرکان اضافه کرد: باید تلاش کنیم پارک علم و فناوری را از سهمیه اشتغال شهرستان حذف کنیم متاسفانه کسی پیگیری مسوولیت محوله به پارک در اشتغالزایی نیست و بر ما تحمیل شده است.

وی از استقبال کم افراد آسیب‌دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات با وجود اطلاع رسانی و اختصاص اعتبار سخن گفت و بیان کرد: در حوزه بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید ۱۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات ابلاغ شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول