اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مدرسه ۳ کلاسه خیری در روستای تنگ کلوره

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: یک باب فضای آموزشی ۳ کلاسه در روستای کلوره از توابع شهرستان خانمیرزا با کمک خیر مدرسه‌ساز احداث می‌شود.

کلنگ‌زنی مدرسه ۳ کلاسه خیری در روستای تنگ کلوره

به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری آغاز عملیات ساخت فضای آموزشی روستای کلوره با حضور فرماندار شهرستان خانمیرزا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد.

یوسف مرادی در این مراسم گفت: تنها راه توسعه کشور، سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش است.

فرماندار شهرستان  خانمیرزا افزود: خیرین مدرسه‌ساز به درجه‌ای از آگاهی رسیده‌اند که اگر قرار است کار خیری انجام دهند هوشمندانه در مسیری قرار می‌گیرد که زیربنای توسعه کشور است.

در ادامه سهراب یزدانی ضمن تجلیل از اقدامات خیر مدرسه‌ساز عباسقلی جلیل پیران گفت: خیرین مدرسه‌ساز با ساخت و توسعه فضاهای آموزشی سهم بسزایی در رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه دانش‌آموزان دارند.

در بخش دیگری از مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با تشریح عملکرد مجمع بیان داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری با بهره‌مندی از وجود گران‌قدر بیش از ۳۲۰ خیر کشوری، استانی و محلی حدود ۳۳۰ پروژه خیری با 211 هزار  مترمربع زیربنا و یک هزار و ۶۵۰ کلاس را احداث و تکمیل کرد و جهت بهره‌برداری تحویل آموزش و پرورش استان داده است. 

 وی همچنین با اشاره به طرح آجر به آجر اظهار داشت: این طرح زمینه را فراهم می‌کند تا هر فرد نیک‌اندیش علاقه‌مند به کار خیر بتواند با هر توان مالی در امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت کند.

شایان ذکر است این فضای آموزشی دارای سه کلاس درس با زیربنای 218 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال با مشارکت خیر مدرسه‌ساز عباسقلی جلیل پیران  به یاد فرزند فرهنگی خود در روستای تنگ کلوره  شهرستان خانمیرزا احداث می‌شود که سه میلیارد ریال آن توسط خیر ومابقی از محل اعتبارات دولتی تامین خواهد شد.

انتهای پیام/۶۹۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول