اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امانتداری پلیس کرمانشاهی در مرز/ ارزهای خارجی مسافر سرگردان بازگردانده شد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش استوار دوم «میلاد امجدیان» مامور امانتدار پلیس قصرشیرین، ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارز و وجه رایج کشور به صاحبش بازگردانده شد.

امانتداری پلیس کرمانشاهی در مرز/ ارزهای خارجی مسافر سرگردان بازگردانده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ حمیدرضا نورایی در خصوص جزئیات این خبر، اظهار داشت: استوار دوم «امجدیان» حین سرکشی از سالن پایانه مسافربری «پرویزخان» به یک کیف دستی رها شده، برخورد می‌کند. 

وی ادامه داد: این همکار وظیفه شناس در بازرسی از کیف، ۴۵۰ یورو و ۵۰ هزار دینار ارز خارجی به ارزش حدود ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به همراه ۱۰۰ هزار تومان وجه نقد و ۵ عدد عابر بانک رمزدار که حاوی ۱۲ میلیون تومان بوده، کشف کرد. 

سرهنگ نورایی با اشاره به کشف مدارک شناسایی از داخل کیف تصریح کرد: با تلاش این همکار وظیفه‌شناس، صاحب آن شناسایی و ضمن تماس با وی، همه مدارک شناسایی، ارزهای خارجی و وجه نقد کشف شده به او تحویل شد. 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در پایان با قدردانی از اقدام شایسته و قابل تقدیر استوار دوم «امجدیان»، گفت: همکاران پاک‌دست ما در بخش‌های مختلف انتظامی هدفی جز خدمت به مردم ندارند.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول