اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ذوالفقارنسب: پرسپولیس با فوتبال فداکارانه می‌تواند التعاون را ببرد/ سپاهان کار سختی دارد

کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان پرسپولیس در دیدار با التعاون فداکارانه بازی کردند. جمعه هم اگر پرسپولیس به همین شیوه بازی کند شکست دوباره التعاون دور از دسترس نیست.

ذوالفقارنسب: پرسپولیس با فوتبال فداکارانه می‌تواند التعاون را ببرد/ سپاهان کار سختی دارد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسابقه روز جمعه پرسپولیس با التعاون عربستان اظهار داشت: التعاون قبل از ویروس کرونا 6 امتیاز از دو بازی گرفته بود و در صدر جدول قرار داشت. پرسپولیس هم که از دو مسابقه اول فقط یک امتیاز کسب کرده بود به همین دلیل این بازی برای بازیکنان و مربیان تیم پرسپولیس یک بازی حیثیتی بود. بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه خوب بازی کردند و به موقع هم گل برتری‌ را زدند. نتایج دو بازی اول تیم به شخصیت بازیکنان پرسپولیس برخورده بود و به همین دلیل انگیزه زیادی برای موفقیت در این مسابقه داشتند.

وی ادامه داد: فوتبال فقط مسایل فنی و تاکتیکی نیست. گاهی در برخی مسابقات تیم‌هایی هستند که از نظر تاکتیکی هم برتر از حریف هستند اما بازیکنان حریف از نظر انگیزشی بالاتر هستند و به موفقیت می رسند. بازیکنان پرسپولیس در دیدار با التعاون از دقیقه اول تا سوت پایان بازی برای موفقیت و برد مصمم بودند و فداکارانه بازی کردند. جمعه هم اگر پرسپولیس به همین شیوه بازی کند شکست دوباره التعاون دور از دسترس نیست و پرسپولیس می‌تواند 6 امتیاز از ارزشمند از التعاون بگیرد و از گروهش صعود کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نمایش خرید‌های جدید این تیم عنوان کرد: حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس عملکرد خوبی داشت وی سایر نفرات جدید هم پتانسیل زیادی دارند. این بازیکنان باید مقابل تماشاگران و در حضور هواداران بازی کنند و شرایط سخت را هم ببینند. در پرسپولیس و استقلال بازیکن حد وسط ندارد. یا بازیکنان خیلی خوب می‌شوند یا اینکه باید از تیم بروند. این مساله که بازیکن در کدام قسمت قرار می‌گیرد به شخصیت‌ پایه و اجتماعی خودش، بهره هوشی که دارد بستگی دارد به نظرم در پایان نیم فصل اول می‌توان در مورد عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس به طور دقیق نظر داد.

ذوالفقار نسب در مورد شکست سپاهان مقابل النصر عربستان با سرمربیگری محرم نویدکیا گفت: سپاهان در بازی روز جمعه هم کار دشواری دارد. واقعا نمی‌دانم محرم نوید کیا چقدر تجربه و سابقه مربیگری دارد؟ برای باشگاهی در سطح سپاهان انتظار این است که سرمربیان کارآزموده‌ای استخدام کند. اینکه سپاهان با دو سه باخت در اسیا حذف شود برای وجهه فوتبال ما خیلی مناسب نیست. باشگاه باید در این مورد هوشمندانه‌تر عمل می‌کرد. 

وی در مورد شیوه عجیب کرنر زدن سپاهان که دو بازیکن پشت توپ قرار می‌گرفتند گفت: این شیوه جدید نیست در گذشته‌های دور در لیگ آزادگان برخی تیم‌ها اینگونه کرنر می زدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول