اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عدالت ارتباطی را در کشور تحقق می‌بخشیم/ با جدیت کار را دنبال می‌کنیم

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور گفت: عدالت ارتباطی در دستور کار قرار گرفته و با شعار «اتصال پاره‌های تن وطن به سرزمین اصلی» به‌طور جدی آن را دنبال خواهیم کرد.

عدالت ارتباطی را در کشور تحقق می‌بخشیم/ با جدیت کار را دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمید فتاحی بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه رینگ فیبرنوری جزایر قشم، کیش و خارک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قشم اظهار داشت: پایداری، حفظ و ارتقای ارتباطات جزایر خلیج فارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروزه زیرساخت و پایه‌های توسعه‌ها، گسترش ارتباطات پایدار است، افزود: عدالت ارتباطی در دستور کار قرار گرفته  و با شعار «اتصال پاره‌های تن وطن به سرزمین اصلی» به‌طور جدی آن را دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور تصریح کرد: این پروژه در شرایط تحریمی با تکیه بر توان داخلی اجرایی شده و از لحاظ پدافندی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فتاحی ادامه داد: بهره‌برداری از رینگ فیبرنوری جزایر قشم، کیش و خارک پایداری ارتباطات جزایر را تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بازارهای منطقه‌ای و صادرات خدمات در حوزه فیبر و حوزه دریایی از دیگر اهداف شرکت ارتباطات زیرساخت کشور است.

به گزارش فارس، طی این آئین 189 کیلومتر فیبرنوری به اعتباری بالغ بر 376 میلیارد ریال در جزایر قشم، کیش و خارک به بهره‌برداری رسید و پروژه نور 2 با افزون بر 600 کیلومتر کابل‌کشی نیز که پیش از این اجرا شده بود با رفع نقص آزمایش تحویل برای قرارگیری در مدار آماده‌سازی شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول