اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رشد ۳۰ درصدی زیرساخت‌های درمان در سال‌های اخیر/ ایجاد ۴۰ هزار تخت قرنطینه با کمک نیروهای مسلح

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: طی سال‌های اخیر ۳۰ درصد به زیرساخت‌های کشور اضافه شده است.

رشد ۳۰ درصدی زیرساخت‌های درمان در سال‌های اخیر/ ایجاد ۴۰ هزار تخت قرنطینه با کمک نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت در آئین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا، در سطح کشور به کمک ستاد کل نیروهای مسلح توانستیم ۴۰ هزار تخت قرنطینه مهیا کنیم؛ گرچه نیازی به استفاده از تخت‌ها نبود اما این اطمینان برای مسؤولین به وجود آمد که در هر شرایطی هم در کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: طی هفت سال اخیر حدود ۳۷ هزار تخت به تخت‌های بیمارستانی و به‌عبارتی دیگر ۳۰ درصد به زیرساخت‌های درمانی کشور اضافه گردید.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: مدافعان سلامت از همان روزهای نخست شیوع بیماری کرونا با اقتدار کامل برای حفظ جان همنوعان خود ایستادگی می‌کنند که اقدامات آن‌ها موجب افتخار جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه با کرونا ویروس است.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: در سراسر کشور خیرین در حوزه درمان نقش مؤثری دارند اما این نقش در شهرستان دزفول پررنگ‌تر دیده می‌شود که در زمینه رشد و توسعه کمک بسزایی می‌کند.

مسؤولان خواهان پیشرفت تمام استان باشند

سیداحمد آوایی نماینده مردم شهرستان دزفول هم در ادامه این مراسم اظهار کرد: مسؤولیت امانت است و حکمیت بر عملکرد فقط برای دستگاه قضا و قضات نیست بنابراین در برابر قضاوت‌ها باید بخوبی از امانتی که در اختیار مدیران قرار می‌گیرد بخوبی مراقبت کنند و در خدمت به مردم کم‌فروشی نکنند.

وی افزود: مدیر کارآمد باید دارای بهره‌وری بالا و خوش فکر باشد همچنین مسؤولان باید خواهان پیشرفت تمام استان و کشور باشند و تنها به فکر رشد و توسعه منطقه تحت مدیریتی خود نباشد چراکه پیشرفت هر شهری موجب توسعه تمام استان‌ها و در نهایت سراسر کشور می‌شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: مدیری که نگاهی گسترده و یکسان به تمام نقاط تحت پوشش مدیریتی داشته باشد روشن فکری خود را به نمایش خواهد گذاشت.

آوایی تصریح کرد: مدیران پس از تحویل سمت خود به مدیر بعدی سازمان را به طور کامل ترک نکند و برای پیشرفت ارگان مربوطه همچون قبل کوشا و پای کار باشند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول