اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

استاد ولی‌الله کلامی زنجانی،‌ گواهینامه درجه یک هنری گرفت

استاد ولی‌الله کلامی زنجانی،‌ شاعر آیینی در آستانه روز شعر و ادب فارسی، گواهینامه درجه یک هنری دریافت کرد.

استاد ولی‌الله کلامی زنجانی،‌ گواهینامه درجه یک هنری گرفت

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، استاد ولی‌الله کلامی زنجانی، شاعر آیینی و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، شامگاه امشب ۲۶ شهریور و در آستانه روز شعر و ادب فارسی، گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر مجلسی گرفت.

بر اساس این گزارش، اعطای این گواهینامه در سوگواره شعر «پلک صبوری» انجام شد و سیدمجتبی حسینی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمحمد طباطبایی، دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان این نشان را به استاد کلامی زنجانی اهدا کردند.

سوگواره شعر «پلک صبوری»‌ هم‌اکنون در تالار وحدت تهران به همت بنیاد رودکی و در راستای گرامی‌داشت حماسه آفرینی‌های حضرت زینب کبری سلام الله علیها در جریان است و در آن، شاعران آیینی برجسته کشور به عرض ارادت به ساحت بزرگ بانوی حماسه و ایثار و همچنین اشعاری در حال و هوای اربعین حسینی پرداخته‌اند.

در این سوگواره که با اجرای سید محمدجواد شرافت همراه است، استاد ولی‌الله کلامی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، مهدی جهاندار، هادی جانفدا، محسن ناصحی، محمد خادم، امیر پوریا محمودی و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول