اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ساخت مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی ذخیره آب در سرخه

فرماندار شهرستان سرخه از ساخت مخزن آب پنج هزار مترمکعبی در این شهرستان به‌منظور ذخیره‌سازی آب شرب پایدار موردنیاز شهرستان خبر داد.

ساخت مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی ذخیره آب در سرخه

علی‌محمد مؤیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: برنامه‌های متعددی امسال به مناسبت هفته دولت در سرخه اجرا شد که گل‌باران قبور پاک شهدا آغازگر آن بود و در طول هفته نیز افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داشت.

 وی تصریح کرد: بازدیدی از منطقه آبگرم که مجری آن اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه بود، انجام گرفت؛ همچنین در محله کریم اهل‌بیت (ع) (محله اسلامی)، انجمن همیاران به همت گروه‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان سرخه گفت: از واحد دامداری گلستان در دشت چلیم بازدید شد که بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

مؤیدی‌زاده اضافه کرد: بازدید از مجتمع ۱۰۶ واحدی بسیجیان واقع در میدان ۹ دی و اقدامات انجام‌شده در این پروژه نیز در دستور کار قرار داشت؛ این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: مشکل برق‌رسانی، خطوط تلفن و گازرسانی به این مجتمع رفع شده و آب‌رسانی آن نیز در حال انجام بوده؛ گودبرداری آغاز شده است و در طول یک هفته، انشعابات آب متصل و برای زیرسازی آسفالت آماده خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرخه اضافه کرد: بازدیدی از شرکت سیم و کابل نیز که در آن اصلاحاتی انجام و ظرفیت‌های آن افزایش داشته، انجام گرفت.

او با بیان اینکه ۲۹ پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان سرخه افتتاح شد، اضافه کرد: مجری این پروژه‌های عمرانی، ۹ دستگاه اجرایی بودند. شرکت‌های مجری این پروژه‌های عمرانی اداره کل آبفای استان، منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، دهیاری‌ها، شرکت آب منطقه‌ای، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت شهرک‌های صنعتی بودند.

فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اینکه سه پروژه اقتصادی توسط بخش خصوصی در هفته دولت بیان کرد: یکی از پروژه‌های اقتصادی، تولید ورق‌های فلزی است که این پروژه اقتصادی زمینه اشتغال هشت نفر را فراهم کرد. پروژه بعدی در شرکت سیم و کابل آسیا لنت که در مسیر جاده مؤمن‌آباد قرار دارد، است که شرایط اشتغال را برای ۱۸ نفر فراهم کرد.

مؤیدی‌زاده خاطرنشان کرد: مجموع هزینه‌های که در پروژه‌های اقتصادی شده، بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

فرماندار شهرستان سرخه افزود: برای مجموع پروژه‌های عمرانی که ۲۹ عدد بوده، ۵۲ میلیارد و 963 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در مجموع با پروژه‌های اقتصادی، ۸۲ میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

مؤیدی‌زاده با بیان اینکه از مهم‌ترین پروژه‌های ادارات چهار پروژه بود و می‌توان به پروژه عمرانی شهرک صنعتی اشاره کرد که اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد به شهرک صنعتی اختصاص داده شده است.

او گفت: مهم‌ترین پروژه آبفای شهرستان، احداث مخزن ذخیره آب پنج هزار مترمکعبی بوده که احداث آن در تابستان سال جدید به اتمام رسید.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول