اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی وضعیت تمام خوزستان را قرمز می‌کند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدادی از شهرهای خوزستان را قرمز کرده و یقیناً اگر با همین روال پیش رویم تمام استان درگیر خواهد شد.

عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی وضعیت تمام خوزستان را قرمز می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند هفته شرایط کرونا در استان نسبتا آرام بود و در همان شرایط نیز اعلام کردیم تا زمانی که حتی یک مورد بیماری کرونا در شهرهای استان ما وجود دارد باید بسیار مراقبت کرد.

وی افزود: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدادی از شهرهای خوزستان را قرمز کرده و یقیناً اگر با همین روال پیش رویم تمام استان درگیر خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: در بین مردم شهرهای مختلف خوزستان رفت‌وآمدهای زیادی وجود دارد و از مردم تقاضا می‌شود همان همکاری‌های روزهای نخست را ادامه دهند.

وی ادامه داد: فعلاً محدودیت‌ها و تمهیدات به روال کنونی است اما اگر شرایط به صورتی رقم بخورد که ناچار به اعمال محدودیت‌های بیشتر و متناسب با وضعیت شویم، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رضا نجاتی در خصوص مراسمات اربعین تصریح کرد: دو مرز شلمچه و چزابه مسدود هستند و کشور عراق نیز اجازه ورود هیچ زائری را نخواهد داد لذا از تمامی مردم درون و برون استان تقاضا داریم در ایام اربعین به سمت مرز حرکت نکنند.

وی بیان کرد: هیچ موکب و هیئتی در مسیر مرزها اجازه استقرار نخواهد داشت و مراسمات اربعین امسال به شکلی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول