اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگاه قضا ۲ واحد تولیدی در فاروج را احیا کرد

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی از احیای دو واحد تولیدی در شهرستان فاروج و بازگشت به‌کار تعداد ۴۵ نفر در این واحدها خبر داد.

دستگاه قضا ۲ واحد تولیدی در فاروج را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در بازدید از واحد تولیدی الکل طبی آساک و نیز یک واحد مرغداری (مرغ تخم‌گذار) در جریان روند پیشرفت کار و فعالیت‌های انجام‌گرفته در این واحدها قرار گرفت.

رییس‌کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به نقش حمایتی دستگاه قضایی از فرآیند تولید و سرمایه‌گذاری در این استان به عمده مشکلات مبتلابه واحد تولیدی الکل طبی و همچنین مرغداری (مرغ تخم‌گذار) در شهرستان فاروج اشاره و روند پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده از سوی ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان را تشریح کرد.

وی با اشاره به تعطیلی و توقف فعالیت چندساله این دو واحد تولیدی، عجز از بازپرداخت تسهیلات بانکی، اختلاف با سایر شرکاء و نیز دشواری اخذ مجوزهای قانونی را به‌عنوان بخشی از مشکلات فراروی این واحدها برشمرد و از رفع مشکلات یادشده و احیاء آن‌ها و بازگشت به کار تعداد ۴۵ نفر از کارگران خبر داد.

رییس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خراسان شمالی افزود: یقیناً اشتغال مجدد این تعداد از کارگران و تأمین بخش عمده‌ای از نیازمندی‌های استان درزمینه تخم‌مرغ و مواد ضدعفونی‌کننده، محصول ورود جدی دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این حوزه است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول