اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی قزوین به ۸۰ درصد می‌رسد

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از افزایش ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی این شهر از ۵۰ به ۸۰ درصد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی قزوین به ۸۰ درصد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار افزایش ظرفیت ناوگان فعال اتوبوسرانی از ۵۰ به ۸۰ درصد شده بود، این موضوع با مصوبه هیئت‌مدیره سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از یکم مهرماه در این شهر اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور کاهش فاصله زمانی در برخی از خطوط که متقاضی بیشتری دارد، تعداد اتوبوس‌های فعال ناوگان افزایش می‌یابد تا از تجمع مسافران در اتوبوس‌ها پیشگیری شود.

رئیس هیئت‌مدیره سازمان اتوبوسرانی قزوین و حومه ادامه داد: همچنین این اتوبوس‌ها دو بار در روز و با دو اکیپ ضد عفونی می‌شوند؛ به گونه‌ای که یک بار در پایان ظهر و یک بار در پایان شیفت شب این ضد عفونی صورت می‌گیرد.

زرآبادی‌پور تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی موظف شده است اتوبوس‌ها را در پایان ظهر پس از ضد عفونی بلافاصله خشک کند تا برای شیفت بعدی استفاده شود.

یادآور می‌شود؛ با آغاز شیوع ویروس کرونا با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ناوگان اتوبوسرانی شهر قزوین برای مدتی تعطیل شد که پس از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت، جابه‌جایی مسافر را از سر گرفت و به مرور ظرفیت ناوگان افزایش یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول