اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدی: التعاون با شناخت بیشتری به مصاف پرسپولیس می آید

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازی فردا مقابل التعاون برای پرسپولیس سخت است زیرا این تیم با شناخت بیشتری به مصاف نماینده ایران می آید.

عبدی: التعاون با شناخت بیشتری به مصاف پرسپولیس می آید

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بتوانند با تجربه‌ای که از دیدار قبل دارند، فردا بهتر بازی کنند اما باید این موضوع را هم در نظر گرفت که التعاون هم با شناخت بیشتری به مصاف پرسپولیس می آید. به همین دلیل این تیم بازی ساده ای پیش رو ندارد.

وی افزود: بازی قبلی سرعت خوبی داشت و البته ناهماهنگی بین بازیکنان پرسپولیس هم به چشم می آمد. البته غیر از سرعت بازی دوندگی بازیکنان ما هم زیاد بود. موضوعی که در تیم حریف دیدم این بود که بازیکنان التعاون فضای بهتری را اشغال کرده و در بازی سازی بهتر عمل می کردند اما بازیکنان پرسپولیس با دوندگی این فضاها را می پوشاندند.

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم در بازی قبلی پرسپولیس هم می‌توانست بازنده باشد هم برنده که خوشبختانه توانست سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

عبدی افزود: بین بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی قبلی حامد لک عملکرد بهتری داشت اما نباید این نکته را هم فراموش کرد که هر بازیکن در هر پست باید وظیفه اش را به بهترین شکل انجام بدهد. وظیفه دروازه بان هم جلوگیری از گل خوردن و حفاظت از دروازه است و اگر هم لک عکس العملی نشان داده به نوعی وظیفه اش را انجام داده است.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی با التعاون گفت: به نظرم آنها در این دیدار با سایر نفرات ناهماهنگ بودند و با یک بازی نمی توان درباره این نفرات هم قضاوت کرد. آنها پتانسیل بهتر شدن را دارند اما این موضوع به مرور زمان مشخص می شود. 

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به فشردگی لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: این موضوع به بازیکنان فشار می آورد ولی در هر صورت باید خود را برای این مسابقات آماده می کردند. کادرفنی هم باید جای نفراتی که امکان آسیب دیدگی و خستگی مفرط دارند، از بازیکنان دیگری استفاده کند. به هر صورت این داستان برای تیم هایی که در هفته دو یا سه بازی انجام می دهند، وجود دارد.

عبدی درباره شانس پرسپولیس برای صعود از این گروه خاطرنشان کرد: پرسپولیس با تیم های خوبی هم گروه است که بازیکنان باکیفیتی را هم در اختیار دارند اما فوتبال را باید در زمین دید و اسامی بازی نمی کنند. فوتبال یک بازی گروهی است و باید دید تیم ها در قالب یک گروه چه عملکردی دارند.  روی همین حساب از قبل نمی توان پیش داوری کرد  و فکر می کنم با بازی های فرد تکلیف این گروه بیشتر مشخص می شود.

وی درباره دلخوری یحیی از جدایی برخی بازیکنان کلیدی پرسپولیس مانند مهدی ترابی و علی علیپور گفت: مانند مربیان بازیکنان هم برخی مواقع تیم های خود را تغییر می دهند  و این یک بحث خیلی ساده است. شاید اعتراض گل محمدی به مدیریت باشد که نتوانست این بازیکنان را حفظ کند که این یک بحث دیگر است اما جدایی بازیکنان از هر تیم یک امر روزمره است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: باید کادرفنی و باشگاه پس از این موضوع بازیکنان جدیدی جذب کرده، انتخاب های خوبی برای جایگزینی نفرات جدا شده داشته باشند و در نهایت بازیکنان جدید را در تیم جا اندازند که امیدوارم این اتفاق در این فصل برای پرسپولیس بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول