اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به درخواست آمریکا از شورای سازمان ملل برای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران گفت: سازمان ملل باید  جلوی این زیاده‌خواهی و این خوی استکباری آمریکا بایستد.

وی افزود: در موارد قبل ما شاهد بوده‌ایم که متأسفانه سازمان ملل وسیله‌ای برای تأمین زیاده‌خواهی‌های آمریکا در موضوعات مختلف بوده و امروز این سازمان باید اعتبار از دست رفته خود را در ماجرای مکانیسم ماشه بازیابد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان ملل، سازمانی با همه فراز و نشیبتش مورد اتکای بسیاری از کشورهاست و باید استقلالش را با ایستادن در برابر زیاده‌خواهی آمریکا در ماجرای فعال سازی مکانیسم ماشه علیه ایران نشان دهد.

ساعدی خاطرنشان کرد: مکانیسم ماشه آخرین تیرهای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست که سازمان ملل باید این نقشه ترامپ را هم نقش بر آب کند.

وی افزود: کشورهای اروپایی نیز همان طور که در بیانیه روز گذشته خود اعلام کردم باید در شورای امنیت استقلال رأی خود را نشان دهند و قاطعانه اعلام کنند که تسلیم خواسته‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا نیستند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز حیله‌گری آمریکا در جهان بر کسی پوشیده نیست و همه کشورها به مکر، نیرنگ و حیله‌گری این کشور وقوف کامل دارن و تنها کشورهایی امروز او را همراهی می‌کنند که درواقع پیش از این زیر سلطه این کشور بوده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول