اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع چهار هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی در بین مددجویان«آبدانان»

رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان، گفت: با همکاری مراکز نیکوکاری بیش از چهار هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی در بین مددجویان این شهرستان توزیع شده است.

توزیع چهار هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی در بین مددجویان«آبدانان»

علی جاسمی رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از کمک یک میلیارد و 700 میلیون ریالی به نیازمندان این شهرستان در مرحله دوم رزمایش ایران همدل خبر داد و گفت: این میزان کم از ابتدای ماه محرم تاکنون بوده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این میزان کمک که با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه شده است صرف تهیه بیش از چهار هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی شده که در بین مددجویان این شهرستان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد آبدانان به روش‌های مشارکت مردم نیکوکار در کمک به نیازمندان و مشارکت در رزمایش ایران همدل اشاره کرد و گفت: نیکوکاران آبدانانی و دیگر نقاط کشور می‌توانند از طریق سامانه #0842*8877*به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود در طرح  ایران همدل و اطعام حسینی تا پایان ماه صفر مشارکت کنند.

جاسمی صریح کرد: شماره کارت 6037991899902096 به نام مشارکت‌های مردمی این اداره نیز در اختیار مردم خیر و بزرگوار شهرستان آبدانان  قرار دارد تا بتوانند به سادگی کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول