اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبود ساز و کار مشخص برای حمایت از رسانه‌ها در افشای تخلفات/ رسانه نباید بی‌تفاوت باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نبود ساز و کار مشخص برای حمایت از رسانه‌ها در افشای تخلفات را آفت دیگر فضای رسانه‌ای عنوان کرده و گفت: شکایت از رسانه‌ها نباید باعث از بین رفتن مطالبه‌گری شود، البته مطالبه‌گری باید با دقت و انصاف و به‌ دور از توهین باشد.

نبود ساز و کار مشخص برای حمایت از رسانه‌ها در افشای تخلفات/ رسانه نباید بی‌تفاوت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور و هیات همراه با تاکید بر تقوای رسانه از سوی فعالان این حوزه، اظهار داشت: رسانه می‌تواند عرصه تقابل دوگانه جدید اسلام و استکبار باشد و رعایت اخلاق، انصاف و تقوا همچنین کار انقلابی، عدالتخواه باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به کارآمدی رسانه‌ها اضافه کرد: رسانه نباید بی‌تفاوت باشد بلکه باید در جهت تنویر افکار عمومی گام بردارد و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی لکنت زبان نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز استکبار جهانی با تسلط رسانه‌ای می‌خواهد اراده خود را بر دیگران تحمیل کند، گفت: فعالان رسانه‌ای باید با تقویت روحیه بسیجی در رسانه‌ها در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن رویکرد آفندی داشته باشند و در جامعه نشاط و امیدآفرینی ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تاکید بر برجسته‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب در رسانه‌ها، یادآور شد: این بیانیه به‌عنوان منشور 40 ساله آینده کشور، باید ماموریت ویژه رسانه‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها همانگونه که انتقادات را برجسته می‌کنند، کارهای خوب را هم برجسته کنند و در حمایت از ادارات و نهادها رفتار منطقی و دقیق داشته باشند.

امام جمعه تبریز، نگاه سنتی به رسانه‌ها را آفت دانست و متذکر شد: باید با ارتقاء سواد رسانه‌ای، درک صحیحی از فضای مجازی ایجاد شود.

وی با انتقاد از عدم توجه کافی به رسانه‌های خارج از مرکز در ارزش‌گذاری خبری بیان داشت: نمایندگان رسانه‌های فعال شهرستانی باید در ساختارهای تصمیم‌ساز رسانه‌ای حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نبود ساز و کار مشخص برای حمایت از رسانه‌ها در افشای تخلفات را آفت دیگر فضای رسانه‌ای عنوان کرده و گفت: شکایت از رسانه‌ها نباید باعث از بین رفتن مطالبه‌گری شود، البته مطالبه‌گری باید با دقت و انصاف و به‌ دور از توهین باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با تاکید بر وجود ساز و کار مشخص برای ارتقاء امنیت شغلی خبرنگاران، خاطرنشان کرد: نقش اساسی رسانه‌ها بیداری غافلین و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول