اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشرفت ۴۰ درصدی دانشکده پرستاری اسدآباد

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از پیشرفت ۴۰ درصدی دانشکده پرستاری شهرستان خبر داد و از بهره‌برداری مراکز جامع خدمات سلامت و احداث ساختمان پزشکان متخصص خبر داد.

پیشرفت ۴۰ درصدی دانشکده پرستاری اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بهنام‌رضا مخصوصی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بحران پاندمی کرونا را از مهمترین چالش‌های دوران مدیریتی خود در اسدآباد عنوان کرد و با اشاره روند مقابله با این ویروس در اسدآباد و برگزاری جلسات متعدد اظهار کرد: ستاد مبارزه با کرونا با همیاری همه مسئولان شهرستان تشکیل شد و اسدآباد رتبه اول تا سوم کشور را در زمینه غربالگری کسب کرد.

وی توضیحاتی در مورد آموزش‌های لازم در فاصله‌گذاری اجتماعی، زنگ شستشوی دست، بهره‌گیری از ظرفیت بسیج، مدیریت نیروی انسانی در خط مقدم مواجهه با کرونا، جداسازی کل مسیر پذیرش تا ترخیص بیماران کرونایی، استفاده از بالگرد برای سم‌پاشی و ضد‌عفونی کردن، انجام رزمایش‌ها بیان داشت.

رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با قدردانی از فرماندار، امام جمعه، شورای تامین، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی برای دستیابی به وضعیت پایدار در شهرستان و تشکر از همکاری معاونان بهداشتی، درمانی و آموزشی، توسعه گفت: با همیاری مردم و مسئولان توانستیم در مقابله با کرونا روسفید باشیم و مرگ و میر پایین باشد.

وی آموزش در فضای مجازی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی را کمک‌رسان مدیریت کرونا عنوان داشت و تاکید کرد تنگنای کرونا فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و عمرانی را متوقف نکرد.

مخصوصی در ادامه گزارشی از اقدامات عمرانی انجام شده در شهرستان شامل پیشرفت ۴۰ درصدی دانشکده پرستاری، محوطه‌سازی بیمارستان قائم(عج)، تعمیرات و آماده‌سازی اتاق اکسیژن‎ساز، هتلینگ بخش اطفال، تعمیرات دندانپزشکی، پنج باب خانه بهداشت، تکمیل و تجهیز پروژه ملت، تعمیرات ساختمان جدید غذا و دارو، احداث پایگاه اورژانس جاده ای، تعمیرات هتلینگ پست پارتوم، احیای بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی، بهره‌برداری از مراکز جامع خدمات سلامت و احداث ساختمان پزشکان متخصص با مبلغ ۶۱۰ میلیون تومان و متراز ۱۸۳ مترمربع بیان کرد.

وی به رفع مشکل نبودن پد بالگرد در شهرستان طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: احداث پد بالگرد بیمارستان قائم در ۱۴ روز با صرف مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان انجام شد و هم‌اکنون بیمارستان قائم از پد بالگرد برخوردار شده است.

رییس پیشین دانشکده علوم پزشکی اسدآباد احداث محل MRI مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و متراز ۶۰۰ متر مربع را از اقدامات ارزشمند خواند و افزود: با افتتاح مجتمع تصویربرداری در هفته دولت خدمت‌رسانی به بیماران در حال انجام است.

در ادامه فرماندار اسدآباد با تسلیت محرم حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تشکر از جهادگری‌های مدافعان سلامت شرایط کنونی کشور را مشابه دوران دفاع مقدس خواند و گفت: غیرت و همت مردم و تلاش‌های مسئولان و نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای اجرایی باعث شد کشور در دوران دفاع مقدس مقاومت کنیم.

مجید درویشی با بیان اینکه اکنون نیز در شرایط مشابه آن دوران در حال مقابله با ویروس ناشناخته‌ای هستیم که هر روز ماهیتی جدید از خود بروز می‌دهد افزود: رشادت‌های نخبگان، پزشکان و پرستاران کشور در دوران بروز کرونا ماندگار شد.

ایرج صالحی؛ سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز خداوند متعال را برای نعمت خدمت رسانی به نظام و مردم شکرگزاری کرد و با اشاره به سوابق مدیریتی خود از جمله در اسدآباد، گفت: تیمی کاری امور دانشکده را دنبال خواهد کرد و امید است در بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمات خوبی به مردم شهیدپرور اسدآباد ارائه شود.

انتهای پیام/ 89050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول