اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بخش چهارباغ به شهرستان ارتقاء می‌یابد/کار بیمارستان شهر جدید را تمام کنید!

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از برگزاری چندین جلسه با حضور وزیر کشور، اعضای کمیته سیاسی هیأت دولت، وزیر اطلاعات دفاع و وزیر راه و شهرسازی به زودی شاهد ارتقاء شهر چهارباغ به شهرستان خواهیم بود.

بخش چهارباغ به شهرستان ارتقاء می‌یابد/کار بیمارستان شهر جدید را تمام کنید!

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، ضمن انتقاد برخی اقدامات نظارتی، گفت: چرا باید در روستاها شاهد ساخت و ساز های غیرمجاز دوبلکس با متراژ 190 متر باشیم در حالیکه این املاک به افراد غیر نیز واگذار می‌شوند.

سازه های غیرمجاز روستایی حاصل کمکاری ناظرین است

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولان نظارتی شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: حوزه مسکن بسیار حائز اهمیت است، هر یک باید در چهارچوب وظیفه خود در حوزه پیشگام باشیم تا مشکلات مردم و جوانان برطرف شود، نظارت درست می‌تواند به جلوگیری از مشکلات بسیاری منجر شود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به مشکل کمبود سرانه درمانی در شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در بخش حوزه انتخابیه خود پیگیری چند موضوع را به صورت جدی در دستورکار قرار داده ایم که یکی از آن ها تحقق بیمارستان نیمه کاره شهر جدید هشتگرد است، این درحالی است که مردم این منطقه بیمارستان ندارند.

وی با اشاره ب اینکه این پیگیری‌ها در وزارت بهداشت و استانداری نیز انجام شده است، بیان کرد: در این میان مقرر شد وزارت راه و شهرستازی، وزارت بهداشت و استانداری البرز تفاهم نامه ای منعقد کرده و مشکل برطرف شود.

حدادی در ادامه از طرح ارتقاء بخش چهار باغ خبر داد و گفت: پس از برگزاری چندین جلسه با حضور وزیر کشور، اعضای کمیته سیاسی هیأت دولت، وزیر اطلاعات دفاع و وزیر راه و شهرسازی به زودی شاهد ارتقاء شهر چهارباغ به شهرستان خواهیم بود.

پروتکل الحاقی را به حالت تعلیق در می‌آوریم

وی با اشاره به اقدامات اخیر مستکبران در منطقه یادآور شد: اگر مکانیسم ماشه اتفاق بی‌افتد، مجلس یازدهم قطعا مقابله به مثل خواهد کرد و هر تعهد رعایت پروتکل الحاقی را به حالت تعلیق در خواهیم آورد، مجلس با هیچ دشمنی تعارف نخواهند داشت.

این مقام مسؤول همچینی به لزوم اصلاح برخی قوانین اشاره کرد و افزود: اصلاح قانون مالیات تحت چند محور برنامه ریزی شده است که در این میان قانون مالیات خانه‌های خالی به تصویب رسید و اجرایی شد، همچنین در محور دوم حوزه مالیات که مربوط به انحصار واردات افراد با نفوذ و فرار مالیاتی آن ها است اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی قانون اصلاح ریاست جمهوری توسط مجلس یازدهم انجام شد و هفته آتی اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر را خواهیم داشت.

گفتنی است طی این آئین از خدمات ورزشی قدر دانی و مهدی مهرور به عنوان فرماندار ساوجبلاغ معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول